اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال‌جاری

1755 مددجو از طرح فلاح کمیته امداد استان بوشهر بهره‌مند شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: در شش ماه نخست سال‌جاری 1755 مددجو از طرح فلاح کمیته امداد استان بوشهر بهره‌مند شدند.

1755 مددجو از طرح فلاح کمیته امداد استان بوشهر بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی صبح امروز در نشست روسای ادارات کمیته امداد در بوشهر اظهار داشت: طرح فلاح از جمله برنامه‌های منحصربه‌فرد حوزه فرهنگی کمیته امداد است که با هدف تعمیق باورها و ارتقای رفتارهای دینی و در راستای ارتقای شان و منزلت اجتماعی خانواده‌های زیر پوشش اجرا می‌شود.

وی افزود: گام اول خانواده‌های حائز شرایط طرح فلاح شناسایی مخاطبان از میان خانواده‌های آسیب‌دیده، آسیب‌پذیر و در معرض آسیب است، در گام دوم ساماندهی آنها در قالب شبکه انجام می‌شود و یک نفر از جمع مذکور که فردی معتمد است به صورت افتخاری دعوت به همکاری می‌شود و هر هیئت فرهنگی و مذهبی نام مبارک یکی از ائمه معصومین (ع) را بر گروه خود قرار می‌دهد.

محبی عنوان کرد: این طرح به‌صورت متناوب و ادواری در منازل اجرا می‌شود که یکی از محاسن آن طراحی سیر موضوعات تربیتی، آموزشی هدفمند است که توسط مشاوران دینی و مبلغان مجرب اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در شش ماهه ابتدایی سال‌جاری 219 طرح فلاح در استان برگزار شده که 64 طرح به‌صورت شبکه‌ای و 153 طرح به‌صورت فردی برگزار شده است که جمعاً تعداد 1755 نفر از جوانان از این طرح بهره‌مند شدند.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه ابتدای شش ماهه دوم سال مصادف با ماه محرم شده است، برنامه ویژه این ایام 115 طرح فلاح که تعداد 21 طرح شبکه‌ای و 94 طرح فردی است، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول