اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

شهید نبیل از شاگردان پرورش یافته مکتب امام راحل بود

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید نبیل از شاگردان پرورش یافته مکتب امام راحل بود که بدون هیچ ادعایی توانست قله‌های ایمان و تقوا را سپری کند.

شهید نبیل از شاگردان پرورش یافته مکتب امام راحل بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امروز در مراسمی که به مناسبت شهادت سردار مجید نبیل در مسجدالنبی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: در طول زندگی انسان‌ها افرادی بودند که تمام سختی‌ها و مشقت‌ها را به جان خریدند تا اجازه ندهند دشمن به خاک این نظام برآمده از خون شهدا تعدی و تجاوز کند.

وی افزود: در دوران حماسه ماندگار دفاع مقدس رزمندگان سلحشور با همه وجود از این خاک مقدس دفاع کردند که دشمنان نظام را به حیرت واداشت.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور جانبازان و ایثارگران در عرصه‌‌های مختلف بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان به درجه پرافتخار جانبازی نائل شدند و افرادی نیز در بند رژیم خون خوار عراق به اسارت درآمدند.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: این رزمندگان در زندان‌های بعث عراق صبر و استقامت را به تمام دشمنان نشان دادند و به الگوی برتر در این زمینه تبدیل شدند.

این مسئول عنوان کرد: امروز ایثارگران و جانبازان با وجود همه مشکلات جسمانی در سمت‌های مختلف مدیریتی این نظام اسلامی مشغول فعالیت هستند که باید قدردان زحمات و فداکاری‌های آنان باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت و تبریک شهادت جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس شهید مجید نبیل اظهار کرد: این شهید سرافراز از شاگردان پرورش یافته مکتب امام راحل بود که بدون هیچ ادعایی توانست قله‌های ایمان و تقوا را سپری کند.

ابوترابی‌فرد با اشاره به خصوصیات بارز این شهید بزرگوار ابراز داشت: شهید مجید نبیل تابلوی زیبایی از همه ارزش‌های اخلاقی، عقلانیت، علم، بصیرت و مدیریت قوی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کسانی که با این شهید بزرگوار مأنوس و همرزم بودند می‌دانند که در سلوک منش و رفتار این شهید بزرگوار کم‌ترین سیاهی وجود نداشت بلکه سراسر نور بود.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ریشه تمام اختلافات در خودخواهی است، ادامه داد: امروز تمام اختلافات ریشه در خودخواهی دارد اما این شهید بزرگوار از هرگونه خودخواهی به دور بود و خدمت به همه بندگان خدا را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده بود.

ابوترابی‌فرد با اشاره به مدیریت قوی این شهید بزرگوار در دوران حیاتش عنوان کرد: این شهید بزرگوار با وجود اینکه به دلیل قطع نخاع بودن با مشکلات جسمانی عدیده‌ای روبرو بود اما در سمت مدیریتی خود مدیری موفق و هوشیار بودند.

در این مراسم آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه در قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور عمرانی استاندار قزوین، خانواده معزز شهدا و جمعی از مردم حضور داشتند.

انتهای پیام/77010/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول