اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه موقت سردشت زیدون:

شخصیت شهید مدرس با اقتدا به امام حسین شکل گرفت

خطیب جمعه موقت سردشت زیدون گفت: شخصیت شهید مدرس با اقتدا به امام حسین (ع) شکل گرفت زیرا وی کسی بود که در مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) درس خواند.

شخصیت شهید مدرس با اقتدا به امام حسین شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام سیدمصطفی پورشفیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون که با حضور نمازگزاران برگزار شد با اشاره به ایام سوگواری شهادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: انسان باید در تمام لحظات عمر خود از اعمال و رفتار خود مراقبت کند و از اهل بیت تمسک بجوید و راه اولیای خدا را ادامه دهد.

وی افزود: اگر نبود رهنمودها و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری در مذاکرات هسته‌ای نبود در ژنو این نرمش قهرمانانه رخ نمی‌داد.

امام جمعه موقت سردشت زیدون افزود: با این توافق، بار سنگین مشکلات اندکی کاهش یافت و مشکلات اقتصادی سبک‌تر شد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت شهید مدرس و گرامیداشت روز مجلس افزود: شخصیت مدرس با اقتدا به امام حسین (ع) شکل گرفت و کسی بود که در مکتب ابا عبدالله الحسین (ع) درس خواند.

پورشفیعی یادآور شد: شهید مدرس دین و سیاست را به مردم نشان داد و یکی از مشوق‌های این شهید، استاد ایشان بود که مسیر شهید مدرس را در زندگی عوض کرد.

وی تصریح کرد: در زمان شهید مدرس، اصل دین و سیاست ما را زیر سوال بردند و روشنگری شهید مدرس در آن زمان باعث شد جلوی این موضوع گرفته شود.

امام جمعه موقت سردشت زیدون عنوان کرد: دین و سیاست در راس امور ما قرار دارد و سرسختی شهید مدرس و دشمنی با رضاخان از ویژگی‌های بارز وی بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شخصیت شهید مدرس تواضع، فروتنی، ساده زیستی و دوری از تجملات دنیوی بود که باید سر لوحه کار مسئولان ما قرار گیرد.

پورشفیعی ادامه داد: مسئولان باید در بین مردم و فقرا و ساده زیست باشند و از شهید مدرس الگو بگیرند.

وی در پایان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت هموطنان استان بوشهر در زلزله اخیر افزود: زلزله یکی از نمادهای روز قیامت و آیات الهی است.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول