اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشمر:

تقوا، ساده‌زیستی و شجاعت مهم‌ترین ویژگی شهید مدرس بود

فرماندار کاشمر گفت: ساده زیستی، تواضع، قناعت و به دور بودن از هرگونه رفاه‌طلبی از برجسته‌ترین ویژگی‌های شخصیتی و سبک زندگی شهید مدرس بود.

تقوا، ساده‌زیستی و شجاعت مهم‌ترین ویژگی شهید مدرس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، مهدی فروزان صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهید مدرس با اشاره به شخصیت والای این شهید راه حق و حقیقت گفت: شهید مدرس مردی بود از سلاله پاکان و مبارزی وارسته که در دوران ظلمت و استبداد، با اندیشه و عملش از حصر زمان فراتر رفته و مرد روزگاران نام گرفته است.

فروزان با بیان اینکه آیت‌الله مدرس تمام تلاش و موقعیت خود را سراسر در راه اعتلا و سرافرازی اسلام نثار کرد و در جهت نشر معارف اسلامى و دفاع از معارف تشیع استوار ماند، خاطر نشان کرد: شهید آیت الله مدرس به عنوان شاخص‌ترین نماینده مجلس پس از انقلاب مشروطه در مدت چند دوره حضور در مجلس توانست نقشی تاثیرگذار ایفا کند و با درخشش کم نظیرش اسوه مجاهدان گردد.

وی با تاکید بر لزوم ترسیم ابعاد گوناگون شخصیت شهید مدرس برای آشنایی نسل چهارم انقلاب و آیندگان تصریح کرد: مدرس ابرمردى بود که بیرق مبارزه را تنها در تنگنا به دوش کشید و شجاعت تحسین برانگیزش چشم بداندیشان و زمامداران خودسر را خیره ساخت و بیگانگان را به تحیر واداشت.

فرماندار کاشمر ساده زیستی، تواضع، قناعت و به دور بودن از هرگونه رفاه‌طلبی را از برجسته‌ترین ویژگی‌های شخصیتی و سبک زندگی مدرس بیان کرد و افزود: مدرس با تمسک به ذات اقدس باری‌تعالی از طریق عبادت و راز و نیاز با خدا، کمالات معنوی را کسب کرد. ‏

فرماندار کاشمر با بیان اینکه در شرایط فعلی که چشم جهانیان به ایران اسلامی و تحولات آن است، بر برگزاری مراسم هفتاد و ششمین سالگرد این روحانی ربانی و حضور پرشور مردم و جوانان تاکید کرد.

این گزارش حاکی است در این محفل ادبی شاعرانی همچون سعید بیابانکی، غفورزاده شفق، موید و تعدادی از شعرای شهرستان کاشمر، خلیل‌آباد و بردسکن در خصوص آیت الله مدرس به قرائت شعر پرداختند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول