اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان خواستار شد

برخورد با شایعه‌سازان در مورد وضعیت بیمارستان شهید گنجی

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان انتظامی استان گفت: با افرادی که با شایعه‌سازی آرامش روانی حادثه‌دیدگان را به خطر می‌اندازند، باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

برخورد با شایعه‌سازان در مورد وضعیت بیمارستان شهید گنجی

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در بازدید از بخش نوزادان بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان اضافه‌کرد: مسئولان انتظامی و امنیتی باید با جدیّت تمام وارد عمل شوند و افرادی که شایعه ریختن آوار بر سر نوزادان در بخش اطفال و جان باختن دو کودک را به‌وجود آورده‌اند؛ شناسایی و برای برخورد قانونی، تحویل مقامات قضایی دهند.

وی افزود: در هنگام بروز حوادث غیر مترقبه جامعه دچار استرس، ناراحتی و مشکلاتی می‌شود و دامن زدن به شایعاتی از این دست مشکلات حادی برای خدمات‌رسانی به آحاد جامعه به‌وجود می‌آورد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در مورد مکان و نحوه ساخته شدن بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، گفت: مکانی که برای بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان انتخاب شده است به دلایل بسیاری نامناسب است و تصمیم‌ برای ساخت این بیمارستان در مکان فعلی اشتباه بوده است.

موسوی نژاد خاطر‌نشان‌کرد: جدای از تصمیم گیری اشتباه در مورد مکان بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، ساخت بیمارستان نیز به خوبی انجام نگرفته است به طوری که در زلزله اخیر نما، سقف کاذب و سازه استحکام لازم را نداشته و به بیمارستان خساراتی وارد شده است.

وی در پاسخ خبرنگاری که دلیل استحکام بیمارستان زینبیه خورموج و درمانگاه شنبه در زلزله شهرستان در فروردین ماه سال جاری و تخریب این بیمارستان در زلزله اخیر را جویا شد، گفت: این مراکز توسط مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر طراحی، ساخته و به‌بهره‌برداری رسیده است اما بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان توسط اداره راه و شهرسازی ساخته شده است که حتی پس از اتمام با تغییر کاربری برخی از فضاها به فضای درمانی، قابل استفاده شده است.

این نماینده مردمی با اشاره به اینکه بیمارستان‌ها باید تا هفت ریشتر در برابر زلزله مقاوم باشند، اضافه‌کرد: پیمانکار و ناظرین این پروژه باید به مردم پاسخگو باشند که این پروژه چگونه ساخته شده است که در هنگام وقوع زلزله‌ای به بزرگی پنج و هفت دهم ریشتر دچار خساراتی این چنینی شده است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول