اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

لازمه درک هویت انقلاب آشنایی با تفکرات جامع شهید مطهری است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: لازمه درک هویت انقلاب آشنایی با اندیشه‌ها و تفکرات جامع و دقیق استاد شهید مطهری است.

لازمه درک هویت انقلاب آشنایی با تفکرات جامع شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام مسعود صلواتی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) این شهر با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت آشنایی با تفکرات شهید مطهری، اظهار کرد: عرضه شدن کتاب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری درباره اندیشه‌های شهید مطهری نشانه میزان اهتمام ایشان بر نشر آثار شهید مطهری است.

وی با اشاره به برگزاری طرح سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری از سال 82 در مدارس علمیه کشور، گفت: نشر اندیشه‌های شهید مطهری نیاز و ضرورت جامعه اسلامی است و تأکید می‌شود که تمام طلاب در این طرح شرکت داشته باشند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در حوزه بین‌المللی امیرالمومنین(ع) رشت فعالیت‌های علمی و آموزشی به خوبی در حال برگزاری است، افزود: طلاب این مدرسه باید به لحاظ علمی و اخلاقی الگویی برای دیگران باشند.

صلواتی‌زاده آشنایی طلاب حوزه‌های علمیه با آثار و اندیشه‌های شهید مطهری را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: شهید مطهری به منزله یک استاد برجسته و موفق در حوزه علوم دینی می‌تواند الگوی شایسته راه و روش صحیح را در برابر طلاب علوم دینی قرار دهد.

استاد حوزه و دانشگاه؛ اندیشه‌های شهید مطهری از مبانی و اصول انقلاب اسلامی را تفکیک‌ناپذیر خواند و یادآور شد: لازمه درک هویت انقلاب آشنایی با اندیشه‌ها و تفکرات جامع و دقیق استاد مطهری است.

به گزارش فارس، طرح سیر مطالعاتی شهید مطهری در 6 مدرسه علمیه در شهرستان‌های، فومن، آستانه‌اشرفیه، رودسر، لاهیجان و رشت در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2300/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول