اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در کرمانشاه صورت گرفت

دیدار همسر و دختر شهید رضایی‌نژاد با آیت‌الله علما

همسر و دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشورمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

دیدار همسر و دختر شهید رضایی‌نژاد با آیت‌الله علما

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همسر و دختر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشورمان بعدازظهر امروز با آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

امام جمعه کرمانشاه در این دیدار اظهار داشت: فقدان دانشمندان هسته‌ای، اندوه ملت ایران را به‌دنبال دارد، اما خون شهدا موجب تقویت نظام اسلامی شده است.

علما ادامه داد: شهدای هسته‌ای در موضوعات علمی حرکت تحسین‌برانگیزی را آغاز کردند و به برکت خون همین شهیدان و قدرت جمهوری اسلامی، سران کشورهای قدرت‌مند جهان پای میز مذاکره با ایران آمدند.

وی با اشاره به وابستگی آمریکا به اسرائیل، عنوان کرد: آمریکا با پی‌بردن به قدرت ایران در مذاکرات نتوانست به خواسته‌های اسرائیل تحقق بخشد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، کشورهای خودباخته همچون عربستان با مشاهده پیشرفت‌های ایران اسلامی درصدد خرید بمب اتم از پاکستان هستند. 

علما با تاکید بر پیروی از راه و منش شهدا و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری، گفت: ملت ایران هر روز با تکیه بر توان داخلی در دنیا درخشش بیشتری خواهد داشت.

شهره پیرانی همسر شهید رضایی‌نژاد نیز در این نشست بیان داشت: جایگاه و منزلت ایران اسلامی در جهان موجب افتخار و عزت همه ماست و مذاکرات اخیر نشان‌دهنده ناتوانی اسرائیل است.

انتهای پیام/2700/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول