اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

9 آذرماه

یادواره معلم شهید غلامرضا ادبی در شلمزار برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: یادواره معلم شهید غلامرضا ادبی مهذب و 17 شهید فرهنگی شهرستان کیار روز شنبه نهم آذرماه در شهر شلمزار برگزار می‌شود.

یادواره معلم شهید غلامرضا ادبی در شلمزار برگزار می‌شود

نعمت‌الله عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: رشادت، مجاهدت و شهادت جوانان مومن ایران اسلامی، برکات زیادی در جامعه اسلامی به همراه داشته و زمینه هدایت و نجات بسیاری از انسان‌ها را فراهم کرده است، زیرا با اعتقادات قلبی و دینی عجین بوده و حقانیت اسلام را تداعی می‌کند.

وی از برگزاری یادواره معلم شهید غلامرضا ادبی مهذب و 17 شهید فرهنگی شهرستان کیار خبر داد و گفت: این مراسم شنبه نهم آذرماه در شهر شلمزار برگزار می‌شود.

عبداللهی با بیان اینکه شهیدان همواره زنده و شاهد اعمال و رفتار ما هستند، گفت: شهیدان اسلام با الگوگیری از مکتب اسلام و سیدالشهدا(ع)، رضایت خداوند را انتخاب کردند چراکه بهترین اجر و پاداش برای آنان خشنودی خداوند است و ما وظیفه داریم یاد و خاطره این عزیزان را زنده و خانواده معظم آنان را پیوسته تکریم کنیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه چهارمحال و بختیاری اطاعت از ولایت فقیه را تداوم راه شهدا دانست و افزود: نهضت امام (ره) در مسیر شهدای کربلاست که هدف اصلی قیام و انقلاب مردم ایران بوده است.

وی تصریح کرد: امروز ما وظیفه داریم با برگزاری یادواره این شهدا یاد و خاطره شجاعت‌ها و جانفشانی‌های این بزرگواران را زنده نگه داریم.

یادواره معلم شهید غلامرضا ادبی مهذب و 17 شهید فرهنگی شهرستان کیار روز شنبه نهم آذرماه با حضور خانواده شهدا، مسئولین و اقشار مختلف مردم در شهر شلمزار برگزار می‎شود.

انتهای پیام/68001/ل20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول