اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادواره 43 شهید فرهنگی در تویسرکان برگزار شد

با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش یادواره 43 شهید فرهنگی تویسرکان برگزار شد.

یادواره 43 شهید فرهنگی در تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورشی، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، معاون فرماندار، فرمانده سپاه، مدیران آموزش و پرورش تویسرکان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، و خانواده شهدا و فرهنگیان در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی یادواره 43 شهید فرهنگی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم مدیر آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی مرهون خون شهداست، افزود: شهدا با تأسی از امام حسین(ع) و تبعیت محض از ولایت با نثار جان خود آرامش و توسعه همه جانبه را به ملت ایران اسلامی هدیه دادند.

علی بیات با استناد به فرامین رهبری با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست، گفت: باید در همه زمان‌ها از آرمان‌ها و ارزش‌های امام(ره) و شهدا با تمام وجود دفاع کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ما هرچه درایم از ایثار و رشادت شهداست، تصریح کرد: امروز شهدای ایران اسلامی یک الگوی برتر برای آزادی‌خواهان جهان شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان انتقال حماسه آفرینی شهدا در هشت سال دفاع مقدس را به نسل‌های انقلاب یک اصل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و ابراز کرد: یادواره شهدا بهترین بستر برای معرفی این الگوهای شجاعت و ایمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش با اهمیتی در رشد جامعه دارد، افزود: تربیت و تعلیم نسل آینده کشور از مهم‌ترین شاخص‌‌های پیشرفت است و معلمان ما به نحو شایسته‌ در این امر فعال هستند.

بیات سپس با بیان اینکه شهرستان تویسرکان به نسبت جمعیت یکی از شهرهای پر معلم استان است، اظهار کرد: تویسرکان در حوزه علمی در سطح استانی و کشوری جایگاه خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: امسال دانش‌آموزان تویسرکان در مسابقات کشوری فرهنگی و قرآنی نیز رتبه‌های برتر کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرستان تویسرکان 751 شهید تقدیم انقلاب کرده که از این تعداد 43 شهید فرهنگی و 96 شهید دانش‌آموز از عرصه تعلیم و تربیت هستند.

یادآوری می‌شود در حاشیه مراسم یادآوره، نمایشگاه «تبین سبک زندگی» با همت سپاه شهرستان برپا شد.

انتهای پیام/89010/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول