اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مسابقات قرآنی تسنیم در خراسان‎جنوبی آغاز شد

دومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم ویژه همسران، مدیران و کارکنان دولت با شرکت 82 نفر در خراسان جنوبی آغاز شد.

مسابقات قرآنی تسنیم در خراسان‎جنوبی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم در مرحله استانی در خراسان جنوبی در حال برگزاری است.

محمدرضا اشرفی با بیان اینکه این مسابقات در دو دوره استانی و کشوری ویژه مدیران، کارکنان و همسران کارکنان دولت برگزار می‎شود، تصریح کرد: این مسابقات در دو رشته حفظ و قرائت برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به زمان ثبت‌نام متقاضیان این مسابقات اشاره کرد و افزود: زمان ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات قرآنی تسنیم از پنجم مردادماه سال‌جاری آغاز و تا پنجم شهریورماه امسال ادامه داشته است.

اشرفی ادامه داد: ثبت‌نام این مسابقات از طریق سایت تلاوت به آدرس WWW.TELAVAT.IR امکان‌پذیر بود.

وی با بیان این‌که برگزاری مسابقات قرآنی زمینه ایجاد شور و شوق قرآنی را برای فراگیری قرآن فراهم می‌کند، اضافه کرد: همچنین برگزاری این مسابقات زمینه آشنایی و انس با مفاهیم نورانی قرآن و عمل به آن که یکی از مهمترین ضرورت‌های فرهنگی و از وظایف آحاد جامعه اسلامی است را ایجاد می‌کند.

برگزاری رشته حفظ مسابقات تسنیم در 3 بخش

مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: دومین دوره مسابقات قرآنی تسنیم با شرکت 82 نفر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

اشرفی با بیان اینکه این مسابقات در رشته حفظ در سه بخش برگزار می‌شود، یادآور شد: این بخش‌ها شامل حفظ دو جزء پیوسته، حفظ پنج جزء پیوسته و حفظ سوره‌های منتخب می‌شود.

وی متذکر شد: در این دوره از مسابقات هفت نفر در بخش حفظ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که از این تعداد پنج نفر مرد و دو نفر زن هستند.

مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه رشته قرائت ویژه برادران برگزار می‌شود، اذعان داشت: این رشته در دو بخش ترتیل و تحقیق در حال برگزاری است.

اشرفی با اشاره به این‌که در رشته قرائت 20 نفر مرد شرکت دارند، ادامه داد: از این تعداد 10 نفر در بخش ترتیل و 10 نفر در بخش تحقیق با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی از شرکت 61 نفر در رشته مفاهیم خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد 27 نفر در بخش بانوان و 34 نفر در بخش آقایان شرکت کردند.

انتهای پیام/22481/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول