اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شرافت یک جامعه به پاسداشت حجاب است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه شرافت یک جامعه به پاسداشت حجاب است، گفت: اسلام فلسفه و رسالت یک مرد را تحکیم خانواده در پرتو عصمت و حجاب می‌داند.

شرافت یک جامعه به پاسداشت حجاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشتازان رجعت به حجاب برتر اظهار داشت: دغدغه نخست اهل بیت(ع) در مجلس یزید مسئله حجاب بوده است.

وی با بیان اینکه اهل بیت(ع) پیشتازان حجاب برتر هستند، افزود: زنان بسیجی نیز با تاسی از حضرت زینب(س) پیرو آئینی هستند که پیامبر اسلام در جای جای سخنانش بر حجاب زنان تاکید دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فطرت پاک انسان را به سمت عفت و حجاب می‌برد، گفت: افرادی همچون رضاخان که پیشتاز رجعت جامعه به بی‌حجابی بوده‌اند در مراسم کشف حجاب اذعان می‌دارند که "می‌روند تا ناموسشان را برباد دهند".

لطفیان با تاکید بر اینکه شرافت یک جامعه به پاسداشت حجاب است، اضافه کرد: اسلام فلسفه و رسالت یک مرد را تحکیم خانواده در پرتو عصمت و حجاب می‌داند.

وی با بیان اینکه قرآن به زن به عنوان یک قرارگاه مطمئن نگاه می‌کند، تصریح کرد: سوپاپ اطمینان خاطر در جامعه اسلامی در دست زنان قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: باید بسیج قرارگاهی شود تا به جامعه اسلامی ایمنی دهد.

لطفیان یکی از دستاوردهای مدرنیسم را عریان شدن و فروخته شدن زنان به عنوان کالایی برای لذت‌جویی دانست و افزود: امروز اتفاقاتی که در عرصه اجتماع می‌افتد و خیانت جامعه غرب به زنان لکه‌ای ننگ در تاریخ است.

وی اذعان داشت: امروز اختلاف غرب بر سر مسائل هسته‌ای نیست بلکه هدفشان تعطیلی فکر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز به حجاب به عنوان مسئله شخصی نگاه می‌کنند، گفت: حجاب موضوعی اجتماعی است و شخصی شدن آن یکی از آسیب‌های جامعه محسوب می‌شود.

حجاب جزء لاینفک شخصیت زنان

لطفیان حجاب را جزء لاینفک شخصیت زنان عنوان کرد و افزود: قوانین اسلام فطری است و حجاب گوهر برآمده از فطرت انسانی است و قراردادی در حوزه اجتماعی نیست.

وی با تاکید بر اینکه حجاب تنها ویژه زنان نیست، تصریح کرد: مردان نیز مسئولیت دارند تا عفاف و حجاب خود را حفظ کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به دلایل ترویج بی‌‌حجابی در جامعه اشاره کرد و اذعان داشت: بی‌اطلاعی از حرمت، لجاجت، جهل، مشکلات و کمبود‌های روحی و مقابله با مقدسات اسلام از جمله این دلایل محسوب می‌شود.

لطفیان با بیان اینکه بی‌حجابی برخی بدون غرض است، متذکر شد: اما باید تمام‌قد در برابر افرادی که دهن کجی به مقدسات اسلام می‌کنند ایستادگی کرد.

وی یادآور شد: نباید در جامعه امر به معروف و نهی از منکر به فراموشی سپرده شود و همه باید در غالب تذکر لسانی عرصه را بر مروجان بی‌عفتی تنگ کنند.

انتهای پیام/69021/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول