اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین خبر داد

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی در قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی از ششم تا هفتم آذر ماه امسال در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی در قزوین

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی در دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در شهرستان‌های آبیک، البرز، بویین‌ زهرا و تاکستان برگزار شده است، افزود: در هر رشته مسابقات یاد شده سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که نفرات برتر آن به مسابقات استانی راه پیدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی در دو رده سنی شکوفه‌ها زیر 16 سال و بزرگسال بالای 16 سال برگزار می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: تعداد خواهران شرکت‌کننده در مرحله استانی مسابقات یاد شده بالغ بر 105 نفر و برادران 124 نفر است که در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نوروزی یادآور شد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل ویژه خواهران و برادران و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی ویژه برادران به مدت دو روز در چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: مسابقات قرآنی خواهران در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و برادران در امامزاده حسین (ع) از ساعت 8 تا 12 ظهر و از 14 تا نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

نوروزی بیان کرد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی در هر رشته سه نفر برگزیده می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این مسابقات جوایزی با حضور مسئولان استانی به برگزیدگان اهدا می‌شود، ابراز داشت: نفرات برتر مسابقات یاد شده به کشوری راه می‌یابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین متذکر شد: اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی بعد از نماز مغرب و عشاء در روز پنجشنبه در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77009/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول