اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

وجود 300 هیئت عزاداری امام حسین(ع) در خراسان جنوبی

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تعداد 300 هیئت در خراسان جنوبی به عزاداری امام حسین(ع) می‌پردازند.

وجود 300 هیئت عزاداری امام حسین(ع) در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی بعد از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: سالروز آزادسازی این عملیات همزمان با دهه نخست محرم است.

وی با بیان این‌که هفته امر به معروف و نهی از منکر در دهه نخست محرم است، ادامه داد: در این هفته روحانیان به سراسر استان اعزام می‌شوند.

وجود 81 هیئت عزاداری در بیرجند

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که این روحانیان از بیرجند و قم اعزام می‌شوند، افزود: سال گذشته حدود 700 روحانی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

سلم‌آبادی با بیان این‌‌که تعداد 300 هیئت در خراسان جنوبی به عزاداری سرور و سالار شهیدان می‌پردازند، گفت: تعداد 81 هیئت از آنها در بیرجند به عزاداری می‌پردازند.

وی با بیان این‌‌که در ماه محرم برنامه‌های امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود، اذعان داشت: سخنرانان در این مراسم به بیان احکام اسلام نیز می‌پردازند.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که روحانیان می‌توانند در سخنرانی‌های خود به عملیات سوسنگرد نیز اشاره کنند، خاطرنشان کرد: بهترین برنامه‌ها را می‌توانیم در شهرستان‌های فردوس و طبس داشته باشیم.

انتهای پیام/69010/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول