اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 6 ماه نخست سال‌جاری

370 نشست هم‌اندیشی دینی در مساجد خراسان جنوبی برگزار شد

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری 370 نشست هم‌اندیشی دینی در 6 ماه نخست امسال در مساجد استان خبر داد.

370 نشست هم‌اندیشی دینی در مساجد خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ابوالفضل صادقی‌خواه با بیان این‌که از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از 370 گفتمان دینی در مساجد خراسان جنوبی برگزار شده است، اظهار داشت: این گفتمان‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، حجاب و عفاف و روابط سالم برگزار شده است.

وی افزود: این گفتمان‌ها در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای آگهی‌بخشی به مردم و گسترش ظرفیت آزاداندیشی در مساجد برگزار شده که تا حدود زیادی توانسته در انجام این امر خطیر عملکرد موفقی داشته باشد.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: امسال هم مانند سال‌های گذشته گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف در مدارس دخترانه و پسرانه استان برگزار می‌شود.

صادقی‌خواه با بیان این‌که در زمان حاضر به واسطه وجود ماهواره‌ها و جنگ نرم فرهنگی قشر جوان و نوجوان در معرض آسیب‌های اجتماعی بیشتری هستند، گفت: تنها راهکار مبارزه با خیزش نرم دشمن هدایتگری و روشنگری مردم است و برگزاری گفتمان‌های دینی می‌تواند این وظیفه را به نحو احسن انجام دهد.

وی با بیان این‌که استقبال جوانان از گفتمان‌های دینی بسیار خوب است، اظهار داشت: حضور جوانان در این گفتمان‌ها نشان می‌دهد که فرهنگ برگزاری گفتمان‌های دینی به خوبی در جامعه رایج شده است.

کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این‌که همزمان با دهه ولایت نیز گفتمان‌های دینی در مساجد استان برگزار می‌شود، گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی به دلیل افزایش حضور مردم در مساجد بهترین زمان برای برگزاری گفتمان‌های دینی در شهرستان‌های مختلف است.

انتهای پیام/69008/م/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول