اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان:

100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ماهنشان اجرا شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان گفت: به مناسبت هفته بسیج 100 عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان ماهنشان اجرا شده است.

100 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در ماهنشان اجرا شد

مجتبی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدامات صورت گرفته سپاه ناحیه ماهنشان در هفته بسیج اشاره و اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان در طول این مدت برنامه‌های مختلفی را برگزار کرده است.

وی افتتاح غسالخانه روستای «بلند پرچین» شهرستان ماهنشان را یکی از برنامه‌های اجرا شده در هفته بسیج اعلام کرد و افزود: این روستا 16 شهید سرافراز را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام کرده است و این روستا بیشترین شهید منطقه را به خود اختصاص داده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به اینکه برای احداث این غسالخانه 60 میلیون ریال هزینه شده است، گفت: این غسالخانه با مساحت 24 مترمربع در مدت سه ماه توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان احداث شده است.

این مسئول افتتاح پروژه آبرسانی و ایجاد آب شرب برای یکی از روستاهای شهرستان ماهنشان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده در هفته بسیج اعلام کرد و اذعان داشت: این پروژه با مشارکت منابع طبیعی شهرستان و بسیج سازندگی سپاه ناحیه انجام شده است.

محمدی ادامه داد: برای افتتاح و راه‌اندازی پروژه آبرسانی 20 نفر روز بسیجی فعالیت کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در طول هفته بسیج 100 عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان برگزار شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها در قالب بسیج سازندگی، محرومیت‌زدایی، برنامه‌های فرهنگی، محفل انس با قرآن و... اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ماهنشان بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و ارائه تسهیلات ویژه به علاقه‌مندان را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه ماهنشان اعلام کرد و گفت: همچنین مسئولان در طول این مدت از خانواده‌های شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

این مسئول برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: همچنین نشست‌های مختلف بصیرتی و روشنفکری به مناسبت هفته بسیج در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان برگزار شده است.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول