اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

بسیجی باید در کردار و رفتار خود را بسیجی نشان دهد

امام جمعه بردخون گفت: بسیجی باید به معنای واقعی و از طریق گفتار، کردار و رفتار خود را بسیجی نشان دهد، زیرا الگوی مردم در جامعه است.

بسیجی باید در کردار و رفتار خود را بسیجی نشان دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدحسین رکنی حسینی ظهر امروز در جمع بسیجیان بردخون با تجلیل از نقش بسیج در همه صحنه‌های نظام اسلامی اظهار داشت: بسیجی انسان وارسته و ازخودگذشته‌ای است که صفات و ویژگی‌های والایی دارد و باید به معنای واقعی و از طریق گفتار و کردار و رفتار خود را بسیجی نشان دهد زیرا الگوی مردم در جامعه است.

رکنی حسینی اخلاق را سرمنشأ فضائل دانست و گفت: کلاس‌های اخلاق به صورت منظم و پیوسته باید برای بسیجیان تشکیل شود، چراکه همه ما نیاز به اخلاق داریم، همانگونه که بزرگان ما نیز نیاز به اخلاق و موعظه داشتند و به این سمت حرکت می‌کردند.

وی با نکوهش دشمنان انقلاب و نظام اضافه کرد: برخی در سال 88 دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را به چالش کشیدند و به مقدسات ما توهین کردند و حرمت عاشورا و اماکن مقدس را شکستند که باید این حرمت‌شکنی و هتک حرمت مردم و مسئولان را جبران کنند.

رکنی حسینی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه کشورهای 5+1 گفت: برخی کشورهای عرب و رژیم صهیونیستی از این توافق و دستاورد بزرگ ناراحت هستند و می‌کوشند به گونه‌ای مانع تفاهم و همدلی شوند.

وی با تکریم ملت ایران ادامه داد: تنها با تکریم و حفظ حقوق مسلم ملت ایران و تکریم آنها در مسیر صلح و اتحاد باید قدم برداشت.

در ادامه عضو شورای حوزه مقاومت کربلا پیرامون وظایف و رسالت بسیجیان مطالبی بیان کرد و یکی از مداحان اهل‌بیت در رثای سالار شهیدان مرثیه‌سرایی کرد.

این همایش با عنوان نمایش اقتدار بسیجیان با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج، بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، خواهران، اعضای شوراهای پایگاه‌ها و مسئولان محلی در حوزه مقاومت کربلا برگزار شد.

انتهای پیام/66006/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول