اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

دستگاه دیپلماسی کشور بسیجی‌وار حرکت کند

معاون استاندار فارس گفت: در دستگاه دیپلماسی کشور باید با روحیه بسیجی پیش رفت.

دستگاه دیپلماسی کشور بسیجی‌وار حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع جواد زرین کلاه فرماندار پیشین شیراز و معرفی سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: مصداق بارز کلام رهبری با عنوان «نرمش قهرمانانه» این است که بدون کوتاه آمدن مانور لازم را داشته باشیم و مصالح کشور را تامین کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی اکنون در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و توفیقات 100 روزه دولت نیز در همین راستا قابل ارزیابی است.

فیروزآبادی اضافه کرد: در یک مناظره تلویزیونی بسیاری از مخاطبان یک شبکه عربی اظهار کرده بودند که از دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای خوشحال هستند و حتی برخی به زعم خود بیان کرده بودند که ایران اگر بمب اتم داشته باشد مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی به قدرت بیشتری دست پیدا می‌کنند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: در این برنامه تلویزیونی زمانی یک کارشناس اهل عربستان بیان کرده بود که اگر ایران هسته‌ای شود عربستان نیز به دنبال خرید آن می‌رود یک کارشناس دیگر از مصر گفته بود انرژی هسته‌ای تنها به خریدن و پول دادن نیست بلکه پشت سر ایران 30 سال کار تحقیقاتی و تلاش خوابیده است.

معاون استاندار فارس بیان کرد: امروز همگان به عزت و اقتدار ایران اسلامی اعتراف دارند و این امر مگر به رویه مخلصانه بسیجی و گذشتن از منافع شخصی در راه منافع ملی میسر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این سختی‌ها و مقاومت در برابر تحریم امروز نتیجه داد و صدای ترک خوردن تحریم‌ها به گوش می‌رسد.

فیروزآبادی با تاکید بر اینکه هیچ موفقیتی بدون هزینه و تلاش میسر نیست، ابراز داشت: ملت ایران این موضوع را آموخته و به کرات برای دستیابی به اهداف خود ایستادگی و پایمردی پیشه کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر جایگاه رفیع سومین حرم اهل بیت(ع) و قابلیت‌های آن گفت: در انتخابات مجلس تنها کلان‌شهر کشور که انتخابات را تمام مکانیزه برگزار کرد شیراز بود و تجارب این شهر در آینده در بعد ملی استفاده خواهد شد.

به گفته وی، برخی مشکلات امروز شیراز ناشی از رشد ناموزون 40 ساله آن است که باید به تدریج و با همت اصلاح شود.

تنگ بودن برخی معابر و عدم امکان امدادرسانی، آلودگی هوا، حضور 100 هزار مهاجر بیشتر افغانی و خشکسالی برخی از مشکلات شهرستان شیراز بود که مورد اشاره فیروزآبادی قرار گرفت.

وی ادامه داد: برای عمران و آبادانی این شهرستان تنها نمی‌توان به منابع دولتی امید داشت بلکه باید از سرمایه‌های بخش خصوصی بهره برد.

وی افزود: برخی مسائل نیز حالت نرم‌افزاری دارد که با برنامه‌ریزی قابل رفع است از آن جمله اینکه در حال حاضر برنامه جمع‌آوری و ایجاد مکانی برای متکدیان و معتادان که چهره شیراز را تخریب کرده‌اند مد نظر این استان است.

انتهای پیام/2448/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول