اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حضور بسیج در همه عرصه‌های نظام اسلامی ضروری است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حضور بسیج در همه عرصه‌های نظام اسلامی ضروری است.

حضور بسیج در همه عرصه‌های نظام اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسینی ظهر امروز در همایش «پیشتازان رجعت به حجاب برتر» در زنجان اظهار داشت: بسیج به عنوان نهادی تاثیرگذار با دیدگاه‌های بلند امام خمینی (ره) شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج جامعه اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کردند، افزود: این تدبیر بلند امام (ره) موجب شد تا این نیرو در عرصه‌های مختلف افتخارات چشمگیری را به دست آورد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: امام (ره) با شناختی که از توده‌های مردم داشت اقدام به تاسیس سازمان بسیج مستضعفین کرد.

این مسئول بسیج را برخاسته از درون مردم دانست و افزود: یکی از دلایل موفقیت این نیرو مردمی بودن آن است.

حسینی با اشاره به اینکه این نیرو در حال حاضر نیز از پشتیبانی مردمی برخوردار است، افزود: بیشترین پیروزی‌های دفاع مقدس را نیز این نیرو به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی‌های بسیج در هشت سال دفاع مقدس یاد گفت: حضور بسیج در جبهه‌های حق علیه باطل معادلات جهانی را برهم زد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اضافه کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که دستاوردهای آن مورد تایید مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه هر کس ولایت، نظام و انقلاب را قبول داشته باشد، بسیجی است، افزود: حضور بسیج در همه عرصه‌های نظام اسلامی ضروری است.

حسینی نقش بسیج را در دوران‌های سخت نظام اسلامی برجسته عنوان کرد و گفت: بسیج نیروی مورد حمایت مردم و رهبری است.

وی سازماندهی بسیج را موجب افزایش اقتدار آن دانست و گفت: بسیج مایه خوشحالی دوستان و مایه هراس دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به نقش بسیج در مهار فتنه‌ها و توطئه‌ها علیه نظام اسلامی یادآور شد: بسیج در فتنه 88 توانست توطئه‌ها را خنثی کند.

وی یادآور شد: 99 درصد مردم بسیج و پشتیبان ولایت هستند هر چند در چارچوب تشکل خاصی نباشند.

این مسئول به تفاوت‌های جنگ نرم و سخت پرداخت و عنوان کرد: در جنگ نرم مخاطب دشمنان همه رده سنی است و باید در این مورد آگاهانه‌تر برخورد شود.

حسینی با بیان اینکه بسیج باید همیشه آماده باشد، بیان داشت: دشمنان همواره در انتظار فرصتی برای آسیب رساندن به نظام اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: امروز هم بسیج نقش خود را به خوبی ایفا می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان رضایت مقام معظم رهبری را از بسیج مهم‌ترین دستاورد این نیرو عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها رضایت خود را از این نیرو اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول