اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان انجام شد

افتتاح پایگاه بسیج امام صادق(ع) در سنندج

با حضور جمعی از مسئولان پایگاه بسیج امام صادق(ع) اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان افتتاح شد.

افتتاح پایگاه بسیج امام صادق(ع) در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس، از سنندج، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در آیین افتتاح این پایگاه که با حضور فرمانده سپاه سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه نگاه رهبری به بسیج یک نگاه خاص و ویژه است، اظهار داشت: بسیج رسالتی حیاتی و یک تکلیف محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، بسیجی را نمونه اخلاق و فضیلت دانست و ادامه داد: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن، بسیج اسوه و الگوی کاملی برای جامعه به شمار می‌آید.

وی، تحرک و پویایی، نشاط و احترام به دیگران را از ویژگی‌های بارز بسیجیان برشمرد و افزود: یک بسیجی کامل باید تمامی خصوصیات لازم را داشته باشد تا بتواند به رسالت خود جامه عمل بپوشاند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان، درخشان‌ترین کارنامه بسیج را مربوط به دوران دفاع مقدس دانست و گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس در مقابله با فتنه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره به خوبی ظاهر شدند و از ارزش‌های دینی و اسلامی کشورمان دفاع کردند.

صفی‌یاری اضافه کرد: تقویت تفکر بسیجی و مقوله‌های بسیجی برای دفاع از ارزش‌های دینی ضروری است و باید به این مهم توجه کرد.

وی، افتتاح پایگاه بسیج امام جعفر صادق(ع) در اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان را گام ارزنده‌ای برای ارتقاء سطح فعالیت‌های فرهنگی این اداره‌کل بیان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه بسیجیان در جامعه بیان کرد: کسانی‌که از ارزش‌ها و مجاهدات بسیجیان دفاع می‌کنند بسیجی به شمار می‌آیند.

عبدالحسین یوسفی، وظیفه تک‌تک بسیجیان را تداوم راه شهدا و دفاع از ارزش‌ها دینی و اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجیان باید با توکل بر خداوند متعال و عشق به خدا در تمامی عرصه‌ها حضور فعالانه داشته باشند.

وی، بسیج را مجموعه‌ای فرهنگی و مردمی و مولود انقلاب اسلامی ایران دانست که با 34 سال عمر در کنار مردم و با مردم در هر مکانی از جمله ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس حضور یافته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج در پایان تبلیغات اسلامی را نیز بهترین مکان برای ترویج تفکر بسیجی برشمرد و گفت: بسیجیان سربازان عرصه فرهنگی هستند.

انتهای پیام/79007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول