اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بصیرت و آگاهی بهترین سلاح بسیجیان است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بصیرت، هوشیاری و آگاهی بسیجیان در شرایط امروز بهترین اسلحه برای مقابله با دشمنان است.

بصیرت و آگاهی بهترین سلاح بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مهدی صدیقی ظهر امروز در همایش بسیجیان در اراک، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان از جنگ نظامی ناامید شده و جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند، بهترین اسلحه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان داشتن هوشیاری، بصیرت و آگاهی است که بیش از همه بسیجیان باید به آن مجهز باشند.

وی تصریح کرد: امروز بسیج بزرگ‌ترین مولفه قدرت جمهوری اسلامی و عامل مهم اقتدار و عزت و استحکام ملت ایران است که به خوبی می‌تواند مشکلات را از سر راه پیشرفت و عمران و آبادانی نظام بر دارد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: از زمان جنگ تحمیلی تاکنون بسیجیان همواره در تمامی صحنه‌ها حضور یافته و موجب عزتمندی و اقتدار نظام شده‌اند و بعد از این نیز باید در تمامی صحنه‌ها حضوری جدی داشته باشند.

صدیقی با تاکید بر اینکه امروز رسالت و وظیفه بسیج و بسیجیان خطیرتر از هر زمان دیگری است، خاطر نشان ساخت: نباید تصور کنیم دشمنی دشمنان با نظام به پایان رسیده است، دشمنان همچنان به دنبال این هستند به هر طریقی شده مانع از پیشرفت کشور شوند و در این راه دست از سنگ‌اندازی‌های خود بر نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: ملت ایران به برکت ولایت و به برکت خون پاک شهدا و حضور در صحنه توانست موفقیت‌های خوبی را کسب کرده و به قله‌های اقتدار دست پیدا کند و امروز به یکی از قدرت‌های برتر منطقه تبدیل شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته بسیج این هفته را فرصت مناسبی برای تجدید عهد با آرمان‌های حضرت امام(ره) و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری، عنوان کرد.

انتهای پیام/87012/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول