اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

بسیج سازمانی پیشرو در اعتلای اسلام است

امام جمعه اهل سنت قروه از بسیج به عنوان یک سازمان پیشرو در اعتلای آرمان‌های اسلام، امام و شهدا نام برد و گفت: تحقق این آرمان‌ها تنها هدف امروز بسیج است.

بسیج سازمانی پیشرو در اعتلای اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته بسیج که در مسجد دهستان قصلان از توابع شهرستان قروه برگزار شد، اظهار داشت: اندیشه‌های این تشکل عظیم مردمی برآمده از تفکر ولایی و با پشتوانه دینی و اعتقادی اسلام ناب است که در راه اعتلای ایران اسلامی در عرصه‌های مهم دوران پس از انقلاب تاکنون به کار گرفته شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه بسیج ریشه در انقلاب اسلامی و نهاد ملت ایران دارد، افزود: بسیج همزاد انقلاب و برخاسته از متن ملت است که همه اقشار اعم از دانشگاهی و حوزوی، کارمند و کارگر، زن و مرد، پیر و جوان، امت بسیجی را ساخته‌اند.

امام جمعه اهل سنت قروه، با بیان اینکه مهم‌ترین ثمره بسیج را باید در تشکیل انقلاب اسلامی ایران جست، افزود: پابرهنگانی که سال‌های متمادی زیر یوغ استکبار جهانی بودند، در پرتو اندیشه‌ای متعالی توانستند، هیمنه پوشالی استکبار را در هم بریزند و به عزت و عظمت برسند.

محمدی، یکی از دستاوردهای تفکر بسیج را موفقیت اخیر هسته‌ای کشورمان اعلام و اظهار داشت: این تفکر بیانگر این فرموده امام راحل است که بسیجی باید در وسط میدان باشد.

امام جمعه اهل سنت قروه، بسیج را شجره طیبه‌ای دانست که امروز با آرمان‌گرایی ولایی و اسلامی توانسته است، پشت آرمان‌گرایی غربی و الحادی را خم کند.

وی با بیان اینکه این نیرو در گذشته متشکل از جوانان غیرتمندی بود که در پرتو انقلاب با ذهنی روشن و اندیشه‌ای تابناک توانستند در عرصه کارزار هشت ساله در برابر دشمن به خوبی ایستادگی کنند، افزود: امروز نیز بسیجیان جوان ما از دستاوردهای گرانبهای این دلاورمردان با جان و دل نگهداری می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت قروه خاطرنشان کرد: بسیجی هوشمند ما امروز به این می‌اندیشد که صحنه نبرد از میدان نظامی به قلمرو فرهنگ انتقال یافته است؛ بنابراین، رسالت زمانه او کسب آگاهی و دستیابی به درک عمیق از موقعیت خطیر فرهنگی است.

محمدی در پایان رهبری فرزانه انقلاب را بزرگ‌ترین الگوی بسیجیان برشمرد و یادآور شد: نظامی که براساس تفکر بسیجی شکل گرفته باشد، هیچ‌گاه از پای درنخواهد آمد و روز به روز بر عزت و عظمت آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام/79009/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول