اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی:

مرحله دوم جذب خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه آغاز شد

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: مرحله دوم جذب خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه این استان آغاز شده است.

مرحله دوم جذب خبرنگاران در سازمان بسیج رسانه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محسن زاهداحمدی ظهر امروز در نشست با مدیران رسانه‌های خراسان شمالی اظهار کرد: از تمام اصحاب رسانه، نشریات مکتوب و مجازی و تمام عوامل فعال خبری در استان برای عضویت در سازمان بسیج رسانه دعوت می‌شود.

وی افزود: هدف این سازمان ایجاد جبهه بزرگ رسانه‌ای بسیار هوشمند‌تر از گذشته برای جمهوری اسلامی ایران در برابر جبهه استکبار جهانی با همکاری عوامل خبری است.

زاهداحمدی تصریح کرد: طرح بیعت یک با حضور فعالان رسانه‌های استان اجرا و سازمان بسیج رسانه در ماه رمضان امسال به طور رسمی شکل گرفت.

وی اظهار کرد: حدود 50 نفر از اصحاب رسانه خراسان شمالی شامل؛ مدیران و خبرنگاران و همکاران رسانه‌ای برای عضویت در این سازمان در همان زمان اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی با بیان اینکه رویکرد سازمان بسیج رسانه ایجاد کانون و انجمن‌های تخصصی برای اجرای کارهای تخصصی در این زمینه است، گفت: این سازمان در نظر دارد تا در آینده نزدیک کانون فعالان رسانه‌ای استان را تشکیل دهد.

وی گفت: کانون بسیج رسانه خراسان شمالی با چهار انجمن زیرمجموعه شامل خبرنگاران، فعالان رسانه‌ای، عکاسان خبری و تصویر برداران مستند و فضای مجازی تشکیل می‌شود که فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مرتبط انجام می‌دهند.

زاهداحمدی عرصه مطبوعات و رسانه‌ها را عرصه‌ای حرفه‌ای دانست و افزود: نگاه حرفه‌ای و آموزش دو مقوله مهم در این راستا است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی اصحاب رسانه در خراسان شمالی جای بسی خوشحالی دارد، گفت: تشکیل سازمان بسیج رسانه درخواست خود رسانه‌های استان بود که امسال محقق شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: بهترین و اصلی‌ترین موضوعی که می‌تواند به رسانه‌ها کمک کند، این است که رسانه‌ها با همفکری و همیاری هم بتوانند مسائل و سوژه‌های توسعه و پیشرفت استان را دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه تخصصی رسانه باید در استان تقویت شود، گفت: هدف از تشکیل این سازمان نیز ظرفیت‌سازی در جهت ایجاد انسجام، تقویت و افزایش مهارت‌های تخصصی اهالی رسانه، کمک به تقویت و توسعه حرفه‌ای همکاران رسانه‌ای و برگزاری نشست‌های تخصصی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: بعد از پیروزی جمهوری اسلامی ایران الحمدالله توانسته‌ایم تا به امروز این پیروزی را حفظ کرده چرا که نگه داشتن پیروزی قاعدتاً از خود پیروزی سخت‌تر است.

وحید ارشدی اظهار کرد: بحث نگه داشتن انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های آن، خود انقلاب دومی است که این کار توسط سپاه، ارتش، نیروی انتظامی به تنهایی مقدور نبوده لیکن حضرت امام (ره) تاسیس بسیج را پی ریزی کردند.

وی با بیان اینکه امروز از برکات بسیج و بسیجیان کشور ما از عزت، عظمت و اقتدار بهره‌مند گشته، گفت: امروز همه مردم ایران خودشان را بسیجی می‌دانند، مردمی که ارزش‌ها را ارج می‌نهند و ولایت فقیه را قبول دارند و خودشان را از شهدا می‌دانند بسیجی تلقی می‌شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: بالغ بر یک سوم جمعیت این استان عضو بسیج هستند.

انتهای پیام/63002/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول