اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج مهندسین شهرستان بوشهر:

اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه، رمز پیروزی بسیجیان است

رئیس بسیج مهندسین شهرستان بوشهر، اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه را، رمز پیروزی بسیجیان دانست.

اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه، رمز پیروزی بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، یونس پاینده ظهر امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: در قیام عاشورا، امام حسین (ع) و یارانش برای رسیدن به هدف خود، با دست خالی به جنگ دشمن رفتند و امروز بعد از 1300 سال، می‌بینیم که پیروزی با آن‌ها بوده است و عملکرد بسیج نیز از زمان تشکیل تا کنون، مشابه قیام عاشوراییان بوده است.

پاینده افزود: مردم به فرمان امام خمینی (ره)، با حضور پرشور خود در بسیج، در زمان جنگ نشان دادند که با دست خالی اما همت والای خود، در برابر دشمن ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند و امروزه نیز در تمامی جنگ‌های فرهنگی و اقتصادی، پیروز واقعی از آن نیروهای بسیجی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن خیال کرد با وضع تحریم‌های شدید، می‌تواند ایران را در تنگنا قرار دهد، اما نیروهای بسیجی جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند که با دست خالی هم می‌توان به قله‌های رفیع دانش دست یافت و پیشرفت‌های ما در این سال‌ها، جهانیان را شگفت‌زده کرد.

رئیس بسیج مهندسین شهرستان بوشهر با اشاره به توانمندی‌های بسیجیان تصریح کرد: امروزه بسیج در تمامی زمینه‌ها خود را تعمیم داده است و شاهد این هستیم که با تربیت مهندسین متخصص و متعهد، در تمامی فعالیت‌های اقتصادی حضوری چشمگیر داشته است.

وی اضافه کرد: نیروهای بسیجی، با تمام توان، و بدون هیچگونه چشم‌داشتی، به واقع جهاد اقتصادی کرده‌اند تا به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حماسه اقتصادی جامه عمل بپوشانند.

پاینده با اشاره به خصوصیات بسیجیان اذعان داشت: تخصص در کنار تعهد، یکی از عوامل موفقیت مهندسین بسیجی در طول این مدت بوده است، اما مهم‌ترین عاملی که موجب همبستگی و وحدت آنان شده است و در واقع رمز پیروزی بسیجیان، ولایت‌پذیری و اطاعت از ولی‌فقیه بوده است.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول