اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای شورای شهر شیراز

دانشجویان بسیجی شیراز از پروژه قطار شهری بازدید کردند

دانشجویان نخبه بسیجی دانشگاه‌های شیراز از پروژه قطار شهری این شهر با حضور اعضای شورای اسلامی شیراز بازدید کردند.

دانشجویان بسیجی شیراز از پروژه قطار شهری بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این بازدید که بعد از ظهر امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، کارشناسان فنی مترو و مسئولان سازمان قطار شهری صورت گرفت، گزارشی از روند اجرای این پروژه ارائه و به سئوالات دانشجویان پاسخ داده شد.

در این بازدید معاون بهره‌برداری سازمان قطار شهری شیراز با ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه قطار شهری اظهار داشت: تونل‌های موجود در مسیر و همچنین ایستگاه‌های قطار شهری شیراز با ایمنی بسیار بالا ساخته شده و از خدمات رفاهی کاملی برخوردار بوده و این در حالی است که برخورداری از سیستم‌های اطفای حریق پیشرفته، تهویه مطبوع، آسانسور، پلکان برقی مطابق با استانداردهای روز جهانی و به منظور رفاه حال سالمندان و معلولان با بهره‌گیری از نقطه نظرات کارشناسان سازمان بهزیستی استان فارس در ایستگاه‌های مترو نصب شده است.

حسن مرادی با بیان اینکه نخستین سری واگن‌های خریداری شده شامل دو رام در بندرعباس تخلیه و مراحل ترخیص از گمرک را طی می‌کنند افزود: مراحل ساخت دو رام دیگر نیز به پایان رسیده و منتظر بارگیری است.

وی اضافه کرد: نخستین فاز مترو شیراز در سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

در حاشیه این بازدید آزاده جعفری مدیر علمی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری فعالیت‌های علمی، اردوها و بازدیدهای مختلف علمی، کلاس‌های آموزشی، مسابقات علمی، سمینارها و همایش‌ها و چاپ نشریات در موضوعات و رشته‌های مختلف علمی از جمله فعالیت‌های کانون‌های علمی پژوهشی بسیج دانشجویی است، گفت: یکی از برنامه‌هایی که دنبال می‌کنیم بازدیدهای علمی بوده که از اهداف این بازدیدها می‌توان به ارتقای سطح دانش علمی و عملی دانشجویان اشاره کرد.

انتهای پیام/2448/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول