اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد:

هوشمندی بسیج موجب هراس دشمنان شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: هوشمندی بسیج موجب هراس دشمنان شده است.

هوشمندی بسیج موجب هراس دشمنان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، سیدغنی افتخاری ظهر امروز در آیین گرامیداشت هفته بسیج در این دانشگاه اظهار کرد: ترویج تفکر بسیج در بین نسل امروز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما است.

وی ادامه داد: برای انتقال تفکر و آرمان‌های بسیجیان باید برنامه‌ریزی‌های فرهنگی کرد تا رشد جذب بسیجیان را در پایگاه‌های مختلف داشته باشیم.

افتخاری با بیان این‌که بسیج در تمام برهه‌ها با هوشمندی و درایت توانست در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند، افزود: هوشمندی بسیجیان در تمام عرصه‌ها توانسته هراسی را در دل دشمنان بیندازد.

وی ادامه داد: امروز بسیج به عنوان سدی محکم در برابر دشمنان است و با اقتدار و ولایتمداری هرگز اجازه نخواهد داد که دشمنان به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

این مسئول اضافه کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج بوده و تاکنون توانسته این مهم را به نحو مطلوب انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: ایثارگری‌های این نهاد مردمی به ویژه در دوران دفاع مقدس موجب هراس دشمنان شده است.

افتخاری با تأکید بر این‌که اگر روحیه و تفکر بسیجی در سطوح مختلف جامعه حاکم نبود، دشمنان این مرز و بوم تاکنون به اهداف خود دست یافته بودند، خاطرنشان کرد: امروز کشور به مرحله‌ای از پیشرفت و توسعه رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورها رقابت کند.

وی گفت: نتیجه این پیشرفت‌ها مرهون خون شهدایی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی را از دیگر وظایف مهم عنوان کرد و گفت: در این راستا نوجوانان و جوانان باید بیش از گذشته با این فرهنگ آشنا شوند و خود را مدیون خون شهدایی بدانند که در دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را نثار این انقلاب و ارزش‌هایش کردند.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول