اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان:

دشمن به دنبال ربودن مذهب و اعتقادات جوانان ایران است

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان گفت: دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان و ربودن مذهب و اعتقادات ملت ایران است.

دشمن به دنبال ربودن مذهب و اعتقادات جوانان ایران است

خدایار محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اهمیت و جایگاه بسیج در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به زیبایی ایفا کرد.

وی با اشاره به اینکه نخستین عملیات دوران دفاع مقدس با نام «روح‌الله» با طراحی سردار باقری به پیروزی رسید، بیان داشت: در همان زمان اقدامات و عملکرد خوب بسیج در دفاع مقدس آغاز شد.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با تاکید بر اینکه بسیج با شجاعت و پشتکار فراوان در همه عرصه‌ها پیروز می‌شود، افزود: بسیجیان و رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با توسل به ائمه اطهار (ع) و با رهبری امام خمینی (ره) صحنه‌هایی از ایثار و فداکاری را خلق کردند.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه بسیج فرزند و یادگار امام راحل است، گفت: امروز بسیج با همه توان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی نقش خود را ایفا می‌کند.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز به برکت وجود ولایت، بسیج در همه عرصه‌ها با موفقیت حضور دارد.

وی در ادامه به جنگ نرم موجود در کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم دشمنان به وسیله نشریات، فضای مجازی و سایبری و برای بصیرت‌افزایی مردم گام‌های محکمی برداشته است.

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال بی‌هویت کردن جوانان کشورمان و ربودن مذهب و اعتقادات ملت ایران برنامه‌ریزی کرده است، افزود: بسیج با بصیرت‌افزایی، آموزش سیاسی، برگزاری محافل انس با قرآن و... اجازه برآورده کردن آرزوهای دشمنان را نمی‌دهد.

این مقام نظامی ادامه داد: همچنین بسیج با ورود به مسائل مختلف فرهنگی، مساجد، برگزاری یادواره شهدا، اردوهای راهیان نور و برگزاری حلقه‌های صالحین فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری به برآورده شدن برنامه‌ها کمک بسزایی می‌کند.

انتهای پیام/73008/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول