اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

‌آموزش و پرورش کرمان به خوبی از عهده کارها برآمد

استاندار کرمان گفت: آموزش و پرورش کرمان با وجود شرایط سخت مالی به خوبی از عهده کارها برآمد.

‌آموزش و پرورش کرمان به خوبی از عهده کارها برآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، اظهار داشت: به شخصه شاهد تلاش‌ها و زحمات ابراهیم شیخ‌بهایی در مدت تصدی ایشان بودم.

وی بیان داشت: با تایید سند تحول بنیادی آموزش و پرورش از سوی رهبر معظم انقلاب، این مجموعه کار دشواری را در پیش داشت و تغییرات اساسی در حوزه معلمان، مدارس و ... شاهد بودیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: در شرایط سخت مالی، آموزش و پرورش کارها را دنبال کرد، اما گلایه‌مندی آنچنانی در این زمینه نداشتیم.

نجار افزود: ابراهیم جهانگیری برای استان کرمان نامی آشنا است و سال‌ها در دستگاه تعلیم و تربیت حضور داشتند و امیدواریم بتوانند در این رسالت عظیم و سنگین به سرانجام مقصود برسند.

استاندار کرمان ابراز داشت: اگر استقلال، آرامش، آسایش و گسترش دین را در جامعه داریم، باید در سایه علم به این موضوع برسیم.

وی اضافه کرد: مدارس ما باید نهایت بهره‌برداری را از ساعت قرآنی داشته باشند و تلاش کنیم دانشی را به دانش‌آموز القا کنیم که برای شناخت و معرفت الهی باشد.

نجار در پایان متذکر شد: آموزش و پرورش پایه و اساس کار است و امیدواریم با همکاری همه جانبه نیروها با مدیر جدید به موفقیت‌های بیشتر دست یابیم.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول