اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم درخواست کرد

ضرورت راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در بروات

فرماندار بم خواستار راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در مرکز بخش بروات شد.

ضرورت راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در بروات

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان با تبریک موفقیت مذاکرات هسته‌ای ایران در ژنو اظهار داشت: این افتخار به پاس خون شهدا بود و اقتدار و توانمندی نظام جمهوری اسلامی سبب شد، این مذاکرات به نتیجه برسد.

وی افزود: شهرستان بم با توجه به موقعیتی که در منطقه دارد از حساسیت بالایی برخوردار است و دانش‌آموزان با مسائل، مشکلات روحی و روانی مواجه‌ هستند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: به لحاظ اهمیت موضوع تعلیم و تربیت در اعتبارات سال جاری سعی کردیم توجه ویژه‌ای به آموزش‌ و پرورش داشته باشیم و برای اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی و آموزشی مبلغ 7 میلیارد ریال اختصاص دادیم.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش‌های مدیریت و کارکنان آموزش‌ و پرورش فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی با برنامه‌ریزی لازم در حال انجام است و هیچ‌گونه مشکلی نیست.

فرماندار بم با اشاره به ایجاد بخش بروات گفت: این بخش با جمعیتی حدود 57 هزار نفر دارای بیش از 5 هزار نفر دانش‌آموز است که می‌طلبد نمایندگی آموزش و پرورش در آن شهر راه‌اندازی شود.

وی بیان داشت: با توجه به فاصله زیاد برخی روستاها با مرکز شهرستان بم ایجاد این نمایندگی کمک خوبی به مردم روستاهای بخش بروات است، زیرا مردم ما شایستگی ارائه بهترین خدمات را دارند.

انتهای پیام/2446/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول