اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش ‌و پرورش‌ کرمان:

نمایندگی آموزش و پرورش بروات منتظر مجوز وزارتخانه است

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان کرمان گفت: پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در بخش بروات انجام شده است و منتظر مجوز وزارت آموزش و پرورش هستیم.

نمایندگی آموزش و پرورش بروات منتظر مجوز وزارتخانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، ابراهیم شیخ‌بهایی‌ ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بم در مورد راه‌اندازی نمایندگی آموزش‌ و پرورش در بخش بروات بم اظهار داشت: فعالیت‌های اداری یک چارچوب خاص دارد که باید طبق آن عمل کرد و راه‌اندازی دفتر نمایندگی نیازمند شاخصه‌های لازم است.

وی افزود: در سند چشم‌انداز 20 ساله کشور یکی از مواردی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، رشد فرهنگی است که در این میان آموزش و پرورش نقش بسزایی دارد.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: همانطور که بحث ارتقای مناطق از لحاظ سیاسی در دستور کار دولت قرار دارد، ایجاد زیرساخت‌های لازم نیز مهم و ضروری است که در این راستا پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی نمایندگی آموزش و پرورش در بخش بروات انجام شده و باید مجوز از طریق وزارت آموزش و پرورش صادر شود.

مدیر‌کل آموزش ‌و پرورش استان کرمان ابراز داشت: ما هم‌اکنون چند‌ نمایندگی آموزش‌ و پرورش در سطح استان کرمان داریم که متقاضی ارتقا‌ هستند و پیگیری‌ها برای ایجاد نمایندگی در بخش‌های تازه تاسیس که شرایط لازم را داشته باشند در دستور کار قرار دارد.

شیخ‌بهایی با بیان اینکه 12 درصد دانش‌آموزان استان کرمان در مدارس غیرانتفاعی مشغول به تحصیل هستند، گفت: در چند سال گذشته ما شاهد افزایش مدارس غیرانتفاعی بودیم که این موضوع نیز از برنامه‌های دولت و وزارت آموزش ‌و پرورش است.

وی گفت: سیستم ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت جامع و کشوری است و تمام آمار دانش‌آموزان در این سامانه ثبت می‌شود.

انتهای پیام/2446/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول