اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان

مدیر جدید آموزش و پرورش سنندج معرفی شد

با حضور جمعی از مسئولان و مدیران مدارس، مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان سنندج معرفی شد.

مدیر جدید آموزش و پرورش سنندج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ظهر امروز در این مراسم ضمن تقدیر از غزاله مرادی مدیر قبلی آموزش و پرورش ناحیه یک، ابراهیم سلیمانی را به سمت مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج معرفی کرد.

سالار عرفانی‌نسب با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش و نقش نیروی انسانی در توسعه گفت: بستر توسعه در هر بخشی از جامعه، آموزش و پرورش است که نیروی انسانی را تربیت می‌کند و تحقق اهداف در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت مستلزم مشارکت مسئولان است.

وی با بیان اینکه کیفیت‌بخشی در تمام ابعاد آموزشی، پرورشی، فضا و تجهیزات در راس اولویت‌های کاری وزارت آموزش و پرورش قرار دارد، از مدیران واحدهای آموزشی خواست در راستای تحقق این اهداف اقدامات لازم را به عمل آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های آموزش و پرورش استان اظهار کرد: مهر امسال آغاز سال‌تحصیلی خوبی برای جامعه فرهنگیان استان بود و تیم اعزامی وزارتی با انجام یک نظام ارزیابی و نظارت جامع بر تمامی اقدامات کمیته‌های زیرمجموعه پروژه مهر استان و مناطق و نواحی و رتبه‌بندی کشوری، اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان توانست رتبه اول کشوری را در سطح ستادی و رتبه سوم کشوری را در سطح واحدهای آموزشی کسب نماید.

عرفانی‌نسب بیان کرد: بی‌شک این موفقیت در سایه تلاش، دلسوزی، همدلی و همراهی مجموعه همکاران زحمت‌کش آموزش و پرورش استان به‌ویژه مدیران واحدهای آموزشی است.

وی در رابطه با هنر مدیریت و اعتقاد خدمتگزاری به مردم و باور داشتن رعایت اصول اخلاقی صحبت کرد و افزود: ساختار آموزش و پرورش با سایر ادارات فرق دارد و این تغییر موجب پیشرفت در کلیه امور می‌شود.

مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در ادامه مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر سابق و سرپرست فعلی ناحیه و تبریک هفته بسیج و آرزوی توفیق برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای دولت تدبیر و امید که به درستی حقانیت انرژی هسته‌ای خود را به جهانیان ثابت کردند، برنامه‌های راهبردی حوزه کاری خود را تشریح کرد و گفت: تلاش در راستای تحقق اهداف عالیه آموزش و پرورش در تمامی ابعاد در سرلوحه کاری این مدیریت است و می‌طلبد در برنامه‌ریزی‌ها توجه خاص به برنامه‌های راهبردی نظام لحاظ شود.

ابراهیم سلیمانی همچنین حفظ فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر خواسته‌های خود اعلام و اضافه کرد: تربیت اخلاقی و معنوی، عدالت آموزشی، تربیت جامع و متوازن، احترام به معلمان و استفاده از نظرات صاحبنظران به‌ویژه فرهنگیان و بهره‌مندی از مدیریت مشارکتی از اهداف عالیه این مدیریت است که برای تحقق آن نیاز به همدلی، همراهی و همکاری فرهنگیان به‌ویژه مدیران واحدهای آموزشی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سند ملی تحول بنیادین در آموزش و پرورش مبتنی بر آموزه‌های دینی است و لازم است مجریان به این سند بالادستی مهم توجه جدی نشان دهند.

انتهای پیام/79007/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول