اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

آموزش و پرورش اردبیل در اکثر شاخص‌ها رتبه برتر کشور را دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: آموزش و پرورش اردبیل در اکثر شاخص‌ها رتبه برتر کشور را دارد.

آموزش و پرورش اردبیل در اکثر شاخص‌ها رتبه برتر کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در نشست با امام جمعه و فرماندار کوثر و گیوی، اظهار داشت: ما در یک سال اخیر در اجرای طرح‌های مختلف آموزشی و پرورشی توانسته‌ایم بالاتر از شاخص‌های کشوری عملکرد مناسب داشته باشیم به طوری که در پوشش تحصیلی جز سه استان ممتاز کشور هستیم.

وی تصریح کرد: در حوزه پرورشی و تربیتی تعمیق مفاهیم دینی و گسترش معارف اسلامی به همت معلمان و مربیان در دستور کار است تا نسل آینده بهتر و بیشتر با این آموزه‌ها و مبانی فکری آشنا شوند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در چهار سطح اعم از برنامه‌ریزی‌ها در حوزه آموزشی، پرورشی، گسترش فضاهای آموزشی و همچنین ساماندهی نیروی انسانی تلاش و سعی وافری را به کار گرفته و در این زمینه توانسته به موفقیت‌های خوبی نیز دست پیدا کند.

این مسئول در ادامه جامعه روحانیت را موهبت الهی دانست و به نقش بی‌بدیل آنها در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این دیدار گفت: پروژه تخریب و بازسازی مدرسه دکتر شریعتی پایان یافته و هفته آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

یاور وحدتی‌پور افزود: همچنین نسبت به هوشمندسازی دو کلاس شریعتی و لوله‌کشی گاز مدرسه شبانه‌روزی دکتر حسابی مرشت در دو سه روز آینده اقدامات اساسی را انجام می‌دهیم.

امام جمعه شهرستان کوثر نیز از حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قدردانی کرده و عنایت ویژه آنها را به مدارس شهرستان کوثر خواستار شد.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی به وظیفه خطیر آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده و اهمیت این جایگاه فاخر اشاره کرد و یادآور شد: ما نباید در حوزه تعلیم و تربیت کوچکترین انحرافی را داشته باشیم.

فرماندار شهرستان کوثر از زحمات و تلاش‌های این دو مجموعه قدردانی کرده و از اختصاص تجهیزات و اعتبار هفت میلیون ریالی به پروژه‌های آموزش و پرورش توسط اداره کل نوسازی قدردانی کرد.

علیرضا حسینی از مدیرکل آموزش و پرورش خواست در اختصاص سرانه نسبت به مدارس این شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

پس از این دیدار مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از پروژه‌های در حال احداث آموزش و پرورش شهرستان کوثر بازدید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در بازدید از پروژه مدرسه دکتر شریعتی بر اتمام هر چه سریعتر و افتتاح پروژه در هفته آینده تأکید کرد.

انتهای پیام/62006/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول