اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد مطرح کرد

عملکرد مثبت آموزش و پرورش بویراحمد در برگزاری برنامه‌های آموزشی و شوراها

فرماندار بویراحمد عملکرد آموزش و پرورش این شهرستان را در برگزاری برنامه‌های آموزشی و شوراها مثبت ارزیابی کرد.

عملکرد مثبت آموزش و پرورش بویراحمد در برگزاری برنامه‌های آموزشی و شوراها

محمد الفونه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: این شورا از مهمترین جلسات آموزش و پرورش بوده که شاخص ارزشیابی آموزش دانش‌آموزان در این شورا مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفته می‌شود.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر این‌که در شورای آموزش و پرورش از پیشرفت روز افزون دانش‌آموزان در حوزه‌ها مختلف گزارش ارائه شده است، گفت: وضعیت آموزشی دانش‌آموزان نسبت به سنوات گذشته مناسب‌تر ارزیابی شده از این‌رو انتظار می‌رود متولیان امر نسبت به ارتقاء برنامه‌های آموزشی جامعه هدف تلاش مضاعفی داشته باشند.

این مسئول بر توجه و نظارت هرچه بیشتر بر مدارس هیئت امنایی تاکید کرد و گفت: در شورای آموزش و پرورش باید نسبت به نظارت بر مدارس هیئت امنایی توجه و تاکید ویژه‌ای شود و میزان شهریه پرداختی در این مدارس را کنترل و نظارت کنند.

وی ضمن ارزیابی مثبت از عملکرد آموزش و پرورش بویراحمد اذعان کرد: این نهاد آموزشی و تربیتی در اکثریت شاخص‌های استانی از جمله آموزشی، پرورشی، رباتیک و مسابقات رتبه‌های نخست را از آن خود کرده و همواره در بسیاری از زمینه‌های دیگر رتبه‌های خوبی کسب کرده است.

مسئول ارشد اجرایی در بویراحمد با تاکید بر اینکه اکثریت پذیرفته‌ شدگان در کنکور سراسری و مراکز آموزش عالی در رشته‌های پرطرفدار از این شهرستان بودند، گفت: دانش‌آموزان بویراحمدی در زمینه‌های مختلف علمی و آموزشی حائز رتبه‌های مختلفی شدند.

الفونه با تاکید بر این‌که وضعیت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در زمینه‌های مختلف آموزشی و تربیتی نسبت به دو سال اخیر ارتقاء یافته است، بیان کرد: مسئولان اجرایی در این حوزه باید نسبت به افزایش و ترفیع برنامه‌های این نهاد تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار بویراحمد در خاتمه ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مجموعه آموزش و پرورش عملکرد این نهاد در شهرستان را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/82011/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول