اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

آموزش و پرورش نیاز به تفکر سیستمی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش و پرورش نیاز به تفکر سیستمی دارد و از جمله اهداف آن توجه به آموزش و بهبود کیفیت مدیریت آموزشگاه‌ها است.

آموزش و پرورش نیاز به تفکر سیستمی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم شیخ‌بهایی عصر امروز در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: در زمانی که فرهنگ بسیج و بسیجی بودن برای ما افتخار می‌آفریند و به واسطه اقتدار ملت ایران ابرقدرت‌های شرق و غرب سر تعظیم فرو می‌آورند، عطر ولایت و شهادت در سراسر جهان می‌پیچد.

وی ادامه داد: شناخت وظیفه مهم است و ما باید به آن وظیفه عمل کنیم، آموزش و پرورش دریای بیکران است و همراهی و همکاری در همه کارها مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: آموزش و پرورش نیاز به تفکر سیستمی دارد و ما در پروژه مهر امسال رتبه دوم را کسب کردیم که تمام معلمان در آن نقش داشتند.

شیخ‌بهایی عنوان کرد: امسال یک و نیم نمره در میانگین نمرات نهایی رشد داشتیم که حاصل تلاش مدیران مدارس است و رتبه سوم جشنواره خوارزمی که از معتبرترین جشنواره‌های علمی در کشور و دنیا است را کسب کردیم .

وی یادآور شد: بهترین و مهم‌ترین مکان در آموزش و پرورش کلاس درس است و این است که اعتبار آموزش و پرورش را بالا می‌برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پایان با بیان اینکه از جمله اهداف آموزش و پرورش توجه به آموزش و بهبود کیفیت مدیریت آموزشگاه‌ها است، ابراز داشت: آموزش و پرورش دستگاهی است که دستخوش مسائل سیاسی نمی‌شود و حساس‌ترین و مهم‌ترین دستگاه کشور است و آینده را تأمین می‌کند.

انتهای پیام/80006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول