اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

آموزش و پرورش با فرهنگ‌سازی تنگ‌نظری‌ها را به وسعت نظر تبدیل کند

استاندار اردبیل گفت: آموزش و پرورش با قابلیت و توانمندی بالای خود باید تنگ‌نظری‌های حاکم در برخی از امور را به وسعت نظر تبدیل کند.

آموزش و پرورش با فرهنگ‌سازی تنگ‌نظری‌ها را به وسعت نظر تبدیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در دیدار با مدیرکل و اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش استان در سالن شهید باهنر استانداری اظهار داشت: نیاز مردم استان اعتماد، مشارکت عمومی، تعاون، خیرخواهی، همراهی و همدلی مسئولان و کارشناسان سرمایه اجتماعی است.

وی تصریح کرد: از آموزش و پرورش و فرهنگیان انتظار دارم، مساعدت کنند تا با فرهنگ‌سازی تنگ‌نظری‌های حاکم در بعضی امور را به وسعت نظر تبدیل کنیم.

خدابخش خاطرنشان کرد: بنده مدیون آموزش و پرورش و معلمانم هستم و سعی دارم تا با دست بوسی آنان مراتب قدرشناسی خودم را به آنها اعلام کنم.

این مسئول با اشاره به اینکه با سرمایه اجتماعی حماسه اقتصادی شکل می گیرد، اضافه کرد: معلمان و علما تلاش کنند عینک نگرش به همدیگر عوض شود تا نگاه‌ها بر مبنای رحمت، عطوفت، مودت و خیرخواهی جای قساوت قلب در جامعه را بگیرد.

وی از وجود حدود 65 هزار نفر بیکار در استان خبر داد و بیان کرد: حل مشکل بیکاری با استخدام‌های دولتی ممکن نیست بلکه با استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی، رفع تنگناها و موانع موجود راه و بستر را برای سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان فراهم می‌کنیم.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود یادآور شد: باید حفظ کرامت انسانی در اشتغال بیکاران در استان اردبیل مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این دیدار با تبریک و آرزوی توفیق الهی در مسئولیت خطیر استانداری، گزارشی از وضعیت آموزش و پرورش استان، جلسات و مصوبات شورای آموزش و پرورش، نحوه اعلام تعطیلی مدارس در هوای نامساعد و سیستم گرمایشی ارائه داد.

احمد محمودزاده از زحمات و عنایات خاص استاندار قبلی اکبر نیکزاد قدردانی کرد و نیازهای اساسی فعلی آموزش و پرورش استان را به استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش یادآور شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل آموزش و پرورش را به عنوان سرمایه عظیم در تربیت نیروی انسانی خلاق و کار بلد می‌داند که باید از این ظرفیت بهره گرفت.

محمودزاده افزود: انتصاب شایسته شما به عنوان استاندار اردبیل در دولت تدبیر و امید، بذر امید را در دل هم استانی‌ها خصوصاً دانش‌آموزان و فرهنگیان سختکوش و زحمتکش شکوفا کرده و غنچه لبخند را بر لب‌ها نشاند و مسیر سخت پیشرفت استان را استمرار می‌بخشد و بدون تردید این مسیر مردان با تدبیری را می‌طلبد که در روزها و شرایط دشوار گذشته از پس آزمون‌های سخت بر آمده و لیاقت و شایستگی خود را بر همگان نشان داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شما جز آن دسته از مدیرانی هستید که در تمامی عرصه‌های مدیریتی این کشور توانمندی‌های خود را ثابت کرده‌اید و با افتخار می‌توان گفت که انتخاب شایسته شما از سوی دولت تدبیر و امید که خواسته قاطبه هم استانی‌ها بود، امیدها را در جهت بهبود وضعیت استان زنده کرد.

محمودزاده خاطرنشان کرد: بنده به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تعلیم و تربیت و به نمایندگی از طرف کلیه دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اردبیل انتخاب شایسته استاندار اردبیل را تبریک گفته و امیدوارم در سالی که از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام حماسه سیاسی و اقتصادی مزین شده در سایه الطاف بیکران الهی، تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج)، زعامت مقام معظم رهبری و در راستای سیاست‌های دولت موفق و پیروز باشید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود اضافه کرد: نگاه استاندار جدید به حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش قطعاً راهبردی و در مسیر اهداف نظام اسلامی پیش برنده است که امیدواریم مجموعه آموزش و پرورش و شورایی که با همین محوریت تشکیل می‌دهند با بهره‌گیری از نظرات مقام عالی استان بتواند در مسیر شکوفایی و عزتمندی بیشتر حرکت کند.

انتهای پیام/62004/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول