اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهربابک:

تکریم شهروندان حق‌الناس است

فرماندار شهربابک گفت: تکریم مردم حق‌الناسی است که به گردن مدیران می‌ماند.

تکریم شهروندان حق‌الناس است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیف‌الله امینی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته بسیج، مسئولان ادارات را به تکریم بیش از پیش مراجعان و حریص بودن نسبت به انجام وظایف دعوت کرد.

امینی‌زاده خاطر نشان کرد: پست‌ها ماندنی نیستند و فرصت جبران نیست و تکریم نکردن مردم حق‌الناسی است که به گردنتان می‌ماند.

وی انجام ریسک برای مدیران در راه انداختن کار مردم را ضروری دانست و بیان داشت: اگر مدیری مسئولیتی به عهده می‌گیرد یا باید کار کند و یا باید ببوسد و کنار بگذارد.

رئیس شورای تامین شهرستان شهربابک با قدردانی از اعضای شورای تامین افزود: به لطف پروردگار و همکاری مسئولان و مردم امنیت شهرستان شهربابک در سطح استان کرمان بسیار مطلوب است.

علی اسدی فرمانده سپاه ناحیه شهربابک نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج و ارائه گزارشی از چگونگی تحول و ادغام نیروی مقاومت بسیج با نیروی زمینی سپاه و تشکیل حلقه‌های صالحین گفت: امروزه گسترش حلقه‌های صالحین با حضور نخبگان و استعدادهای علمی و فرهنگی در حال گسترش است.

وی در مورد ترویج فرهنگ بسیج و امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات و مساجد با تذکرات لسانی را با هدف جامعه و محلات پاک یک ضرورت دانست.

اسدی افزود: با آمار به دست آمده 67 درصد از طلاق‌های در حال انجام مربوط به افرادی است که ارتباط خود با مسجد و ارزش‌های دینی را قطع کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهربابک در پایان از کسب رتبه‌های برتر اقشار مختلف بسیج شهرستان در سطح استان کرمان قدردانی کرد.

انتهای پیام/80023/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول