اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

تجهیزات و تدارک زمستانی برای ارائه خدمات به شهروندان آماده شده است

شهردار اردبیل گفت: تجهیزات و تدارک زمستانی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان در اردبیل آماده شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

تجهیزات و تدارک زمستانی برای ارائه خدمات به شهروندان آماده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: در حوزه عمران شهری اکثر کارهایی که بر زمین مانده ناشی از تغییر و نوسازی جداول و جوی‌‌های وسط کوچه‌ها است که ما سعی داریم با توجه به فصل بارندگی‌ها با شن‌ریزی و ریختن مصالح بیس در تردد راحت مردم فضای مناسبی را ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد‌: ما از همان روزهای نخست سال جاری کارهای عمرانی وسیع و با حجم زیادی در مناطق مختلف شهر انجام دادیم و در روزهای گذشته نیز با همکارانمان در مناطق مختلف شهرداری اتمام حجت کردیم تا مصالح بیس و تراشه آسفالت را با مساعد شدن شرایط جوی در کوچه‌ها و معابری که به هر دلیلی امکان آسفالت‌ریزی وجود نداشته بریزند تا مردم در تردد روزانه و روزهای بارندگی و برفی دچار مشکل نشوند که پیش‌بینی می‌کنیم تا چند روز آینده در چندین محله و کوچه محدود این مشکل برطرف شود.

شهردار اردبیل به تمهیدات زمستانی شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: خرید نمک و مخلوط کردن آن با ماسه شسته آغاز شده و نسبت به ذخیره‌سازی آن اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و در کنار آن برای هر منطقه شهرداری یک دستگاه ماشین‌آلات نمک‌پاش واگذار کردیم تا با تعمیرات و تجهیزات کامل آماده نمک‌پاشی در روزهای یخبندان باشند.

بدری از تامین خودروهای سنگین، تدارک گریدر، لودر و کمپرسی به مقدار مورد نیاز خبر داد و یادآور شد: اگر کم و کسری نیز در این زمینه وجود داشته با عقد قرار‌داد با بخش خصوصی به مدت چهار ماه و با در نظر گرفتن زمان خواب در قرار داد سعی کردیم از توان آنها استفاده کنیم.

این مسئول از تدارک تیم‌های برف‌روبی برای روزهای برفی خبر داد و خاطر‌نشان کرد: تمامی تجهیزات، امکانات و اکیپ‌های زمستانی ما آماده ارائه خدمات در فصل سرما هستند.

شهردار اردبیل در خصوص وضعیت کارگران فصلی شهرداری نیز گفت: امروز آخرین فرصت تسویه حساب با کارگران فصلی شهرداری است و به غیر از تعدادی از نیروها که مناطق نسبت به استفاده از آنها در حوزه‌های مختلف اعلام تمایل کرده‌اند بقیه نیروها به کار خود پایان داده و با آنها تسویه حساب می‌شود.

بدری ابراز داشت: شهرداری همه ساله برای 650 نفر به مدت هشت ماه فرصت اشتغال و کار به وجود می‌آورد و امیدواریم با دوره‌های آموزشی که برای این کارگران فصلی پیش‌بینی کردیم آنها بتوانند از شرایط مناسب استفاده کنند.

عقد قرار‌داد با موسسه شهید رجایی در احداث پل‌های روگذر

وی در بخش دیگری از سخنان خود از آماده شدن پیش‌نویس تفاهم‌نامه اجرای پل‌های روگذر در اردبیل به همت موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم‌الانبیا خبر داد و عنوان کرد: این عقد قرار‌داد به مبلغ 110 میلیارد تومان و در فاز اول برای احداث پل‌های ایستگاه سرعین، دارو پخش و تقاطع آبی‌بیگلو در نظر گرفته شده است و ما تلاش می‌کنیم تا با نهایی شدن قرار‌داد از سال 93 این پروژه‌ها را به همت موسسه شهید رجایی به صورت طرح و ساخت عملیاتی و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود گفت: این پروژه‌ها مرحله به مرحله اجرای می‌شود و با توجه به اینکه قرار است بخش عظیمی از مصالح و امکانات احداث این پل‌ها به صورت پیش ساخته آماده شود بعید می‌دانم که در بخش ترافیکی با مشکلی در زمان اجرای پل‌های روگذر روبرو باشیم.

انتهای پیام/62001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول