اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فرون‌آباد:

گرامیداشت یاد شهدا نیاز همیشگی شهر و شهروندان است

شهردار فرون‌آباد گفت: گرامیداشت یاد شهدا نیاز همیشگی شهر و شهروندان است.

گرامیداشت یاد شهدا نیاز همیشگی شهر و شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری فرون‌آباد، علی بندعیان بعدازظهر امروز در دیدار مسئولان شهرستان پاکدشت و شهر فرون‌‌آباد با خانواده معظم شهدای والامقام اصغر بافرانی و تقی مهدی هداوند ضمن تسلیت شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و تبریک هفته بسیج با بیان اینکه شهدا و خانواده‌های صبور آنان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، اظهار داشت: شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های عزیز آنان با پیشتازی و پیشگامی خود راه سعادت و افتخار را در تاریخ این سرزمین گشوده‌اند.

شهردار فرون‌آباد با تأکید بر اینکه جایگاه شهدا و خانواده آنان آن‌قدر با ارزش است که حضور در جمع آنان سبب عزت و افتخار ایران اسلامی است، ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا نیاز همیشه شهر و شهروندان است.

بندعلیان ابراز امیدواری کرد که با دعای خیر خانواده شهدا کارنامه‌ای مقبول و مورد رضایت شهیدان را ارائه کنیم.

سرلوحه قرار دادن خدمت‌رسانی به مردم با الگوگیری از روحیه جهادی و اخلاص شهدا 

احمد آرامی، رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد نیز با تسلیت شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ما باید رهرو شهدا باشیم تا به لطف خدا همانند شهدا بتوانیم خالصانه خدمت کنیم و با روحیه‌ای جهادی و سرشار از دلسوزی و تلاش خدمت به شهروندان را ادامه دهیم.

در ادامه این مراسم، وصیت‌نامه شهید بافرانی توسط سرگل زایی، عضو شورای اسلامی شهر قرائت شد.

هدایایی به‌ رسم یادبود در پایان این دیدارها از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد به این دو خانواده معظم شهید اهدا شد.

این گزارش حاکی است، علی بند علیان، شهردار فرون‌آباد در نخستین روز از هفته بزرگداشت بسیج به‌ همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، احمد آرامی رئیس، ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس، غلامرضا سرگل زایی و هاشم سیری اعضای شورای اسلامی شهر فرون‌آباد و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف شهرداری، محمد شیخیان سرپرست کلانتری 12، محسن سعیدی نماینده اداره آب و فاضلاب و جمعی از فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهر فرون‌آباد با خانواده معظم شهیدان اصغر بافرانی و تقی مهدی هداوند دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/2462/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول