اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

ساخت سرکلانتری باقرشهر امنیت شهروندان را تضمین می‌کند

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر از واگذاری زمین اهدایی به نیروی انتظامی جهت ساخت سرکلانتری باقرشهر خبر داد و گفت: ساخت سرکلانتری باقرشهر امنیت شهروندان را تضمین می‌کند.

ساخت سرکلانتری باقرشهر امنیت شهروندان را تضمین می‌کند

علیرضا قربانعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: با توجه به جلسه اعضای شورای اسلامی باقرشهر با سردار ساجدی‌نیا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر ارتقای امنیت شهر و مصوبه شورا مبنی بر ساخت سرکلانتری در باقرشهر، پس از بررسی‌های کارشناسی زمینی به مساحت 8000 مترمربع در اختیار نیروی انتظامی جهت ساخت سرکلانتری قرار گرفت.

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه یادآور شد: به یقین نیروى انتظامى ج.ا.ا به مثابه یکى از نهادهاى مهم و بنیادین اجتماعى و امنیتى داراى وظایف و مأموریت‏‌هاى خطیرى در فرایند تأمین امنیت پایدار و همه‏‌جانبه و مراقبت از آن است، پلیس امروز مظهر و نهاد عدالت و مبارزه با ظلم، قانون‏‌گریزى و تجاوز به حقوق دیگران است.

وی افزود: با توجه به توسعه باقرشهر در بافت شهری و رشد جمعیت لازم است که کلانتری باقرشهر ارتقاء پیدا کند، که این موضوع در جلسه‌ای که با حضور سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد مشکلات امنیتی شهر مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

قربانعلی تصریح کرد: اعضای شورای شهر در این جلسه خواستار امنیت مضاعف شهر، تجهیز کلانتری 175 باقرشهر و دایر کردن سرکلانتری در باقرشهر شدند که پیشنهاد فوق مورد استقبال قرار گرفت به همین منظور اعضای شورای شهر پس از بررسی‌های لازم زمینی را به مساحت 8000 مترمربع برای احداث این پروژه در نظر گرفتند.

نائب رئیس شورای اسلامی باقرشهر یادآور شد: با توجه به اینکه برای ایجاد سرکلانتری نیازمند مکان خاص جغرافیایی می‌باشد لذا با کارشناسی‌های انجام شده زمینی واقع در بلوار شهید چله‌دوان جنب سوله ورزشی بسیج در ادامه تقاطع غیرهمسطح چهارراه بهشت زهرا (س) و میدان طراحی شده در بلوار شهید چله‌دوان جهت تسهیل و دسترسی به نقاط پرتردد و استراتژیک شهر تفکیک و در اختیار نیروی محترم انتظامی قرار گرفت.

وی در پایان افزود: با احداث و راه‌اندازی سرکلانتری در باقرشهر، امنیت شهروندان تضمین خواهد شد.

انتهای پیام/2462/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول