اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گناباد خبر داد

سرویس‌دهی 25 دستگاه مینی‌بوس به شهروندان گنابادی

سرپرست شهرداری گناباد گفت: 25 دستگاه مینی‌بوس و ون و 198 دستگاه تاکسی تحت نظر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری گناباد به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

سرویس‌دهی 25 دستگاه مینی‌بوس به شهروندان گنابادی

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، مهران حسین‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در محل شهرداری اظهار کرد: چهار دستگاه خودرو ون مدل ایویکو برای سرویس‌دهی بهتر به شهروندان گنابادی خریداری شد.

وی افزود: برای رفاه حال همشهریان با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور چهار دستگاه خودرو ون به مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال خریداری شده است.

این مسئول افزود: در حال حاضر 25 دستگاه مینی‌بوس و ون و 198 تاکسی تحت نظر سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری گناباد به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی گفت: جایگاه سی‌ان‌جی شهید کامیاب گناباد پس از چند ماه بازگشایی شد و مانند دو جایگاه دیگر شهرستان فعال خواهد بود.

این مسئول افزود: راه‌اندازی مجدد این جایگاه با مساعدت مسئولان شرکت نفت تربت حیدریه، فرمانداری و مسئولان قضایی به نتیجه رسید.

حسین‌زاده گفت: با توجه به اینکه در ایام عزاداری سالار شهیدان قرار داریم و میزبان مهمانان زیادی از سراسر کشور خواهیم بود پیگیری‌های زیادی صورت گرفت تا این جایگاه به شهروندان و مسافران خدمت‌رسانی کند.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول