اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند قزوین هشدار داد

اخاذی فروشندگان کیسه زباله از شهروندان قزوینی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین در خصوص گسترش سودجویی برخی اخاذان فروشنده کیسه زباله به شهروندان هشدار داد.

اخاذی فروشندگان کیسه زباله از شهروندان قزوینی

مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برخی افراد سودجو با مراجعه به درب منازل و معرفی خود به عنوان کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری با عرضه کیسه‌های نایلونی ویژه زباله وجوهی را به صورت غیرقانونی از شهروندان قزوینی دریافت می‌کنند.

منتظری با بیان اینکه کیسه‌های عرضه شده از سوی این افراد متعلق به سازمان مدیریت پسماند نیست، از همشهریان خواست در صورت مشاهده آنان، مراتب را از طریق شماره تلفن 2245070 به صورت شبانه‌روزی و 3327565 و 3322201 واحد اجرایی سازمان تا ساعت 24 هر شب، به کارکنان مدیریت پسماند اطلاع دهند.

وی با بیان اینکه در چارچوب مقررات با این افراد برخورد می‌شود، هوشمندی شهروندان و آمادگی سازمان مدیریت پسماند برای برخورد با این افراد را با توجه به گسترش فعالیت آنان در سطح شهر ضروری خواند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین افزود: از سوی دیگر این سازمان خود را موظف می‌داند تا با اتخاذ شیوه‌های بهداشتی و استاندارد از جمله اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ، نسبت به جمع‌آوری زباله مبادرت ورزد و محیطی سالم و بهداشتی برای شهروندان ایجاد کند.

منتظری از شهروندان درخواست کرد تا با تفکیک زباله و قرار دادن آن در اختیار عوامل شناخته شده این سازمان در هنگام مراجعه آنان به درب منازل، سازمان مدیریت پسماند را در اجرای صحیح و دقیق این فرهنگ، یاری کنند.

منتظری اذعان کرد: با همکاری شهروندان در انجام این اقدام، هزینه‌های سازمان مدیریت پسماند در مسیر تولید کمپوست از زباله شهری کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/77011/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول