اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جدید دماوند:

ارج نهادن به شأن شهروندان سرلوحه برنامه‏‌های شهرداری دماوند است

شهردار جدید دماوند گفت: کرامت و ارج نهادن به شأن شهروندان را سرلوحه کار خود قرار داده و به حفظ ارزش‌‏های انسانی پای‌بند هستم.

ارج نهادن به شأن شهروندان سرلوحه برنامه‏‌های شهرداری دماوند است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عباس صفری عصر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار جدید دماوند در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: در نگهداری اموال عمومی تلاش خواهم کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اموال و دارایی‌های شهرداری به طور شرعی و قانونی متعلق به مردم است، ‌اسراف و ضایع کردن آن را نفی می‌کنم.

صفری تهیه طرح جامع را یک برنامه زمان‌دار در جهت آسایش و آرامش شهروندان خواند و افزود: در رعایت اصول طرح جامع نیز تلاش می‏‌شود و با فروش تراکم‌های نابجا که مخل آرامش و آسایش آیندگان است، نیز مقابله خواهد شد.

شهردار جدید دماوند دغدغه اصلی خود و اعضای شورای اسلامی شهر دماوند را بهبود وضع نابسامان درآمدزایی خواند و گفت: درصدد آن هستیم که با به‌سامان کردن این وضع، پیشرفت و توسعه را در شهر فراهم کنیم.

وی از زحمات و تلاش‌‏های شهردار سابق و سرپرست شهرداری دماوند تقدیر و اظهار کرد: معتقدیم که موقعیت کنونی شهر مرهون زحمات و تلاش‌های بزرگان گذشته است.

صفری بیان کرد:‌ در فرصت به‌ دست آمده حداکثر توان و قدرت خود را با استعانت خداوند و مشاوره گرفتن از صاحب نظران به کار خواهم برد تا آنچه لایق شهروندان است، در طبق اخلاص گذارم.

وی از حضور جوانان تحصیل‏‌کرده در کنار بزرگان باتجربه در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر دماوند اظهار خرسندی کرد و گفت: همه این عزیزان با نیت خالص و صادقانه پا به عرصه مدیریت شهری گذاشتند تا یک بار دیگر افتخار مردم‌سالاری را به واسطه اکثریت آرای مردم به ظهور برسانند.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه شهردار دماوند با حضور امام جمعه دماوند، فرماندار و جمع کثیری از مسئولان شهرستان، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر‌های کیلان، آبعلی، آبسرد و دماوند، خانواده شهدا و اعضای شورای تأمین شهرستان در فرمانداری دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول