اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

متهم آتش‌سوزی‌های روستای «بلوبین» زنجان راهی زندان شد

متهمی که از حدود سه سال پیش اقدام به تخریب و آتش‌سوزی در اموال فردی از اهالی روستای بلوبین ایجرود می‌کرد، راهی زندان شد.

متهم آتش‌سوزی‌های روستای «بلوبین» زنجان راهی زندان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یکی از اهالی روستای بلوبین طی چند سال گذشته درگیر پرونده‌ای بوده که از تاریخ 28 اسفند ماه 88 آغاز شده است.

این پرونده با پرتاب نارنجک دستی به منزل مسکونی این شهروند در تهران آغاز و با شکستن شیشه‌های منزل در روستای بلوبین ادامه یافت.

پرتاب نارنجک دستی به منزل مسکونی وی در روستای بلوبین تکرار شد تا اینکه در هشتم مرداد ماه 89 با تخریب باغ سیفی‌جات و گذاشتن اعلامیه دست‌نویس در باغ رسید و منزل روستایی وی در تاریخ 28 آذر ماه به آتش کشیده شد.

انفجار و آتش سوزی منازل این خانواده در تاریخ چهارم اسفند ماه 90  و پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز در روستای بلوبین دوباره تکرار شد.

اقدامات خرابکارانه با سرقت دستگاه‌های دوربین مدار بسته از منزل مسکونی به تاریخ 9 فروردین 91 پیگیری می‌شد و کارهای خرابکارانه در باغ‌، آتش زدن درختان جنگلی تبریزی و تخریب کامل باغ هلو ادامه یافت.

پرتاب نارنجک دست ساز به منزل و تخریب فنس و ساختمان باغ انگور همزمان با تخریب باغ سیفی جات برای این خانواده در تاریخ‌های مختلف سال 91 تکرار شد.

این اقدامات مجرمانه با مزاحمت‌های تلفنی شبانه ادامه می‌یافت و آتش سوزی‌ها و پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز هم همچنان انجام می شد.

این اقدامات و مسائل حاشیه‌ای صدمات روحی و مالی فراوانی را برای این خانواده طی این مدت به همراه آورده است.

خسارت برآورد شده ناشی از این اقدامات مجرمانه 400 میلیون تومان بوده است.(خبر و گزارش تصویری)

خانواده جعفری بعد از پیگیری‌های فراوان در روز دوم آذر ماه سال جاری با ارسال مدارک محکومیت (ج . م) در مورد اقدامات مجرمانه انجام شده خواستار درج مطالب عنوان شده در خبرگزاری فارس شد چرا که بر اساس مصاحبه انجام شده در این خبرگزاری به تاریخ 22 اسفند ماه سال 90 فرماندار ایجرود آتش سوزی‌ها روستای بلوبین را غیر عمدی اعلام کرده بود.

وی در این مدارک ارسال شده عنوان کرده بود که درج اعلام غیر عمدی بودن آتش سوزی‌ها موجب جری شدن متهم و سوء ظن نیروی انتظامی و مقام‌های قضایی به این خانواده شده بود.

وی در نوشته ارسال شده خود به دفتر خبرگزاری فارس آورده است متهم در طول سه سال گذشته 27 مورد اعمال مجرمانه انفجار، آتش سوزی، تخریب باغ و پخش اعلامیه‌های تهدید آمیز مرتکب شده است.

بر اساس گفته خواهان این پرونده متهم بعد از نصب دوربین مدار بسته و تلاش نیروی انتظامی به دام افتاده و هم اکنون بعد از صدور حکم در زندان به سر می‌برد.

انتهای پیام/73004/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول