اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

برگزاری مانور تخصصی آتش‌سوزی در بیمارستان توحید جم

سرپرست HSE شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری مانور تخصصی آتش‌سوزی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

برگزاری مانور تخصصی آتش‌سوزی در بیمارستان توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، غلامرضا اکبری چهارشنبه‌شب در نشست مسئولان پالایشگاه فجر جم، اظهار داشت: پالایشگاه جم بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند و نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد.

وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی در محیط‌های پالایشگاهی امری بسیار مهم و ارزشمند است و همه باید در این راستا اهتمام ورزیم.

سرپرست HSE شهرک توحید شرکت پالایش گاز فجر جم از برگزاری مانور تخصصی آتش‌سوزی در بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: پیرو ابلاغ طرح و دستورالعمل اجرایی رزمایش و در راستای اجرای تصمیمات واحد HSE این مانور به منظور حفظ آمادگی تمام پرسنل در شرایط اضطراری و بحران برگزار شد.

اکبری تصریح کرد: افزایش توان عملیاتی و هماهنگی بیشتر بین پرسنل آتش‌نشانی شهرک توحید، اورژانس و حراست نیز از دیگر اهداف این مانور است.

وی اضافه کرد: یکی از نقاط حساس و ریسک‌پذیر شهرک توحید، بیمارستان شهرک بوده که با توجه به تردد بیماران و دیگر افراد شاغل در آن مکان امکان وقوع حادثه را در پی دارد و بر همین اساس مانور آتش‌سوزی در این مکان برنامه ریزی شده بود.     

این مسئول یادآور شد: ارزیابی و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف مستقر در شهرک توحید جم در هنگام بروز شرایط اضطراری از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

اکبری گفت: اطمینان از سلامت منابع، وسایل و تجهیزات امداد و نجات، امداد و درمان و اطفای حریق، ارزیابی عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی در مورد شرایط اضطراری و بحران نیز در این مانور مورد تاکید قرار داشت.

وی اظهار داشت: برای چندمین بار متوالی است که در سال جدید شاهد انجام مانور های متعدد توسط «اچ اس ای» شهرک توحید و فرودگاه در سطح شهرک‌های مسکونی هستیم.

اکبری بیان کرد: از تمام توان و پتانسیل موجود برای بهبود وضعیت ایمنی در این مجموعه بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول