اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

برگزاری 90 کارگاه آموزش ایمنی در برابر آتش‌سوزی در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری 90 کارگاه آموزشی ایمنی و پیشگیری از آتش‌سوزی در مدارس استان اردبیل خبر داد.

برگزاری 90 کارگاه آموزش ایمنی در برابر آتش‌سوزی در مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: این کارگاه آموزشی 36 ساعته در مرحله اول برای تمامی مدیران، معاونان و نیروهای خدماتی و سرایداران مدارس برگزار و در مرحله دوم برای آموزگاران نیز برگزار خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: با آغاز بارش برف در ارتفاعات و برای رفع هرگونه مشکل احتمالی با چک لیست تعیین شده سیستم گرمایشی مدارس با حضور اعضای شورای معاونان نواحی و مناطق به طور ویژه کنترل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: با عنایت به سردسیر بودن استان اردبیل و علیرغم پیگیری و صدور دستورالعمل و بخشنامه‌های مربوط به سیستم گرمایش مدارس مقرر شد که در یک طرح ضربتی مدیران و روسای آموزش و پرورش همراه با معاونان و واحدهای نظارتی با فرمت خاصی از نزدیک وضعیت گرمایشی کلیه مدارس را بررسی و صورت جلسه کنند تا هیچگونه کمبود و مشکلی در کلاس‌های درس وجود نداشته باشد.

وی گفت: در این کارگاه‌‌ها که با هدف کاهش آسیب‌های احتمالی و خطرات ناشی از آتش‌سوزی در مدارس اتفاق می‌افتد مدیران، معاونان و نیروهای خدماتی از نیمه آبان ‌ماه در نواحی و مناطق شرکت کرده و در این زمینه گواهینامه معتبر نیز برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: با تمهید مقدمات امسال سعی بر این است تا با نظارت‌ها و مراقبت‌های لازم حوادث احتمالی به حداقل برسد و با ایمنی بیشتر زمینه‌ای فراهم آید تا دانش‌آموزان در محیطی آرام، گرم و اطمینان‌بخش تحصیل خود را ادامه دهند.

وی از توزیع بخاری‌های استاندارد توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خبر داد و ادامه داد: ما کمتر مدرسه‌ای را سراغ داریم که تجهیزات و امکانات گرمایشی آن از استاندارد لازم برخوردار نباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اکیپ‌های نظارتی و بازرسی ما از اواخر آبان‌ ماه در مناطق و نواحی مختلف فعال خواهد بود و نواقص احتمالی را تا آغاز زمستان و فصل سرما انجام خواهند داد.

انتهای پیام/62004/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول