اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آتش‌نشانی پالایشگاه جم انجام شد

برگزاری رزمایش تخصصی آتش‌سوزی در شهرک توحید جم

رزمایش تخصصی آتش‌سوزی در شهرک توحید جم توسط آتش‌نشانی پالایشگاه جم برگزار شد.

برگزاری رزمایش تخصصی آتش‌سوزی در شهرک توحید جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سرپرست HSE شهرک و فرودگاه توحید شرکت پالایش گاز فجر جم پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: این رزمایش به دنبال ابلاغ طرح و دستورالعمل اجرایی رزمایش و در راستای اجرای تصمیمات مدیریت شهرک  توحید انجام گرفته است.

غلامرضا اکبری حفظ آمادگی پرسنل در شرایط اضطراری و بحران و همچنین افزایش توان عملیاتی و هماهنگی بیشتر بین پرسنل آتش‌نشانی شهرک توحید، اورژانس، حراست و رزمایش داخلی را از اهداف مهم این مانور عنوان کرد.

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه توحید شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: یکی از نقاط حساس و ریسک‌پذیر شهرک‌های مسکونی، مساجد سطح شهرک بوده که با توجه به تردد کودکان برای کلاس‌های آموزشی و دیگر افراد شاغل در آن امکان وقوع حادثه را در پی دارد.

وی افزود: در صورتی که به هر دلیل این مساجد شهرک دچار حادثه شود احتمال دارد کارکنان و اموال در معرض خطر واقع شود بنابراین سناریوی رزمایش را با موضوع آتش‌سوزی موتور خانه مسجد پیامبر اعظم (ص) آغاز کردیم.

اکبری ارزیابی و ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای مختلف مستقر در شهرک توحید جم در هنگام بروز شرایط اضطراری و بحران را از دیگر اهداف مهم این رزمایش عنوان کرد.

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی بیشتر در بخش فرماندهی صحنه عملیات، ارزیابی عملکرد تمام واحدهای مختلف خدماتی شهرک در شرایط اضطراری و بحران و استفاده صحیح از ابزار نیز در این مانور مورد نظر کارشناسان HSE بوده است.

سرپرست HSE شهرک و فرودگاه توحید شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: در برگزاری این گونه رزمایش‌ها همچنین از سلامت منابع، وسایل و تجهیزات امداد و نجات، امداد و درمان و اطفای حریق نیز اطمینان حاصل می‌کنیم.

وی ارزیابی عملکرد سیستم‌های مخابراتی و ارتباطی در مورد شرایط اضطراری و بحران، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب عوامل اصلی محیط زیست و هماهنگی بیشتر با شرکت‌ها و نهادهای معین برای دریافت کمک در هنگام بروز شرایط اضطراری و بحران را از دیگر اهداف برگزاری این مانور عنوان کرد.

انتهای پیام/2451/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول