اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه 3 سازمان آتش‌نشانی مشهد:

آتش‌سوزی بیمارستان منتصریه مشهد خسارت جانی نداشت

مدیر حوزه 3 سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش‌سوزی در بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضای منتصریه که بامداد امروز رخ داد، کشته و مجروح نداشت.

آتش‌سوزی بیمارستان منتصریه مشهد خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، ابوالفضل تیموری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این آتش‌سوزی که بر اثر حریق در داروخانه بیمارستان منتصریه و در ساعت 2 و 21 دقیقه بامداد رخ داد، تنها موجب بر جای ماندن خسارت مالی شد.

مدیر حوزه 3 سازمان آتش‌نشانی مشهد افزود: با اعلام این خبر به سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مشهد با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله بیش از 30 آتش‌نشان از 8 ایستگاه آتش‌نشانی را به همراه 10 دستگاه خودرو اطفای حریق سبک و سنگین به محل حادثه واقع در بلوار امام خمینی اعزام کرد.

تیموری ادامه داد: کانون اصلی حریق در داروخانه این بیمارستان بود که دود سنگین ناشی از آن به سایر طبقات بیمارستان سرایت کرد.

مدیر حوزه 3 سازمان آتش‌نشانی مشهد ادامه داد: آتش‌نشانان به محض ورود به محل حادثه بی‌درنگ با رعایت نکات ایمنی اقدام به اطفای حریق و همزمان انتقال بیماران از طبقات به محل امن کردند.

تیموری افزود: آتش‌نشانان در یک عملیات نفس‌گیر در همان دقایق اولیه موفق به اطفای حریق و انتقال بیماران به محل امن شدند و پس از آن نیز نسبت به تخلیه دود از طبقات و ایمن کردن محل اقدام کردند.

وی یادآور شد: این حادثه خسارت جانی در بر نداشت و همه بیماران پس از تخلیه دود از طبقات با تأیید پزشک بیمارستان نسبت به ایمن بودن هوای بیمارستان به اتاق‌های خود منتقل شدند.

گفتنی است؛ علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان فنی سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول