اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

سال آینده، سال فقرزدایی در مناطق حاشیه‌ای شهر زنجان است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به مشکلات انباشته شده در مناطق حاشیه‌ای شهر زنجان اشاره کرد و گفت: می‌توان سال آینده را برای کاهش مشکلات این مناطق سال فقرزدایی در سطح شهر نامگذاری کرد.

سال آینده، سال فقرزدایی در مناطق حاشیه‌ای شهر زنجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل دویران ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به آغاز کار اصلی شهرداری از دیروز در زنجان بعد از معارفه شهردار، برای مجموعه شهرداری آرزوی موفقیت کرد.

وی با اشاره به ارسال نامه‌های متعدد به شهرداری زنجان از زمان رسمی شدن مسئولیت‌ها در شورا افزود: به هیچ‌کدام از این نامه‌ها پاسخی داده نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان به مشکلات انباشته شده در شهر زنجان از جمله حاشیه آن اشاره و تصریح کرد: می‌توان سال آینده را سال فقرزدایی در سطح شهر نامگذاری کرد.

این عضو شورای اسلامی چهارم زنجان با بیان اینکه توسعه بیرونی شهر زنجان باید متوقف شود، اضافه کرد: مدیریت شهری باید توسعه درون‌محوری را مدّنظر قرار دهد.

دویران پاسخگو بودن مدیران شهری را در سطح شهر زنجان از ضروریات عنوان کرد و گفت: مطالبات مردم شهر زنجان باید پاسخ داده شود.

وی با اشاره به طرح آماده‌سازی طرحی برای تشکیل معاونت سرمایه‌گذاری در شهرداری زنجان افزود: این طرح بعد از بررسی در کمیسیون مربوطه و تصویب شورا به شهرداری ابلاغ می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: تشکیل معاونت سرمایه‌گذاری منجر به تسهیل و تنظیم برخورد با ورود سرمایه‌گذار به پروژه‌های شهری می‌شود.

انتهای پیام/73004/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول