اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع):

نگاه معالجه‌گونه به واقعه عاشورا داشته باشم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر نگاه ما به واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) یک نگاه معالجه‌گونه باشد بسیار خوب است چراکه در اینصورت به امام حسین (ع) به عنوان یک الگو نگاه خواهیم کرد.

نگاه معالجه‌گونه به واقعه عاشورا داشته باشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نصرالله غزنوی صبح امروز در مراسم اختتامیه جشنواره عکس بسیج در بوشهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در ژنو اظهار داشت: این استقامت و ایستادگی ملت بزرگ ایران نیز به واسطه خون شهدا و دعای خانواده شهدا به دست آمده است.

وی بیان کرد: خون شهدا برای دفاع از میهن اسلامی موجب شده، ایران اسلامی در جهان سرافراز باشد و روز به روز به این عزت و استقامت افزوده می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: تا وقتی انسان خالص باشد و منیتی وجود نداشته باشد و نام و یاد شهدا و ائمه در کنار تفکرات مهدوی داشته باشیم درهای پیروزی همیشه به روی ما باز است.

غزنوی گفت: بسیج هنرمندان یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار در مجموعه بسیج است و هنرمندان نیز نقش بسزایی در آینده تاریخ کشور ما دارند. چیزی که هنر هنرمندان را ماندگار می‌کند توجه به هنر آیینی و دینی است و اگر هنر و دین در کنار هم قرار بگیرند آن هنر ماندگار خواهد شد.

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر ظرفیت فعالیت‌های هنری خوبی دارد، بیان کرد: هفته بسیج فرصتی است که می‌توانیم بیش از دیگر ایام سال از شهدا و آزادگان و جانبازان یاد کنیم.

غزنوی گفت: شهدا بدون منیت و خودخواهی در گمنامی به جبهه رفتند و نامشان پرآوازه شد و امروز آرامش و آسایش ما به برکت خون پاک آنان است. بسیج برگرفته از مکتب امام حسین(ع) است و روز به روز نام و نشان و فرهنگ بسیج در جهان گسترش می‌یابد.

معاون سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به واقعه عاشورا تاکید کرد: اگر نگاه ما به واقعه عاشورا و شهادت امام حسین(ع) یک نگاه معالجه‌گونه باشد بسیار خوب است چراکه در این صورت به امام حسین (ع) به عنوان یک الگو نگاه خواهیم کرد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول