اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

9 دی در تقویم شورای فرهنگ عمومی ثبت شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: نهم دی ماه 88 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که در تقویم شورای فرهنگ عمومی باید ثبت شود.

9 دی در تقویم شورای فرهنگ عمومی ثبت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمد همتی بوشهری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت نهم دی ماه در سخنانی اظهار داشت: هرگاه شاهد بصیرت‌افزایی، اتحاد بین ملت و مسئولان بوده‌ایم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی در راه‌اندازی فتنه خنثی شده است.

وی عوامل بی‌بصیرتی را ساده‌لوحی، تعصبات قومی، قبیله‌ای و مقابله نکردن با باطل برشمرد و افزود: مقابله با ناهنجاری‌ها، پرداختن هزینه‌های مالی و معنوی در احیای ارزش‌های اسلامی، بازگو کردن حق در برابر دشمنان و به موقع عمل کردن از جمله عوامل افزایش بصیرت در سطح جامعه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با کمک و همکاری شورای فرهنگ عمومی فارس اقدام به برپایی نمایشگاه تازه‌های نشر کتاب با موضوع بصیرت و ولایت، فراخوان هنرهای تجسمی از زبان هنر و نیز برنامه‌های فرهنگی، هنری در یک‌هزار مسجد می‌کند.

همتی با اشاره به اینکه در راستای تحقق بصیرت‌افزایی باید بدون گرایش به مسائل سیاسی، جناحی و خط‌بازی عمل کرد، افزود: باید در سایه ولایت، رهبری و با همدلی بین تمام اقشار جامعه به مقابله با توطئه‌های دشمن در قالب جنگ نرم گام برداشت، تا شاهد ایرانی آباد و آزاد از هرگونه ترفندهای دشمن باشیم.

وی اضافه کرد: دشمن با ابزار جنگ نرم و به وسیله فیلم، عکس و مد لباس به مقابله با ارزش‌های انقلاب اسلامی برخاسته که باید در برابر این تهاجم از ابزارهای فرهنگی و هنری استفاده کرد.

انتهای پیام/2448/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول