اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز خواستار شد

نظارت دقیق‌تر بر نطق‌های پیش از دستور جلسات شورا

عضو شورای شهر اهواز گفت: لازم است رئیس شورای شهر بر نطق‌های پیش از دستور و مواردی که قبل از آن ایراد می‌شود نظارت بیشتری داشته باشد.

نظارت دقیق‌تر بر نطق‌های پیش از دستور جلسات شورا

ناجی سواری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رئیس شورای شهر اهواز تا کنون مدیریت خوبی در جلسات داشته است و از این به بعد از ایشان انتظار می‌رود در خصوص نطق‌های پیش از دستور و مواردی که قبل از آن ایراد می‌شود نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید از آنچه که شورا را به حاشیه می‌کشاند خودداری کرد تصریح کرد: در این مدت کمیسیون‌های مختلف شورا به کارهای مهم و حساسی پرداخته‌اند و نتایج خوبی هم گرفته شده است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه کار شورا نظارت و برنامه‌ریزی بیشتر است اذعان کرد: اگر نسبت به مناطق مختلف شهرداری اهواز اطلاعات کافی نداشته باشیم نمی‌توانیم به جزییات ورود کنیم.

وی اضافه کرد: لازم است که شهرداران مناطق و معاونان شهرداری زمانی که به جلسات شورا دعوت می‌شوند با در دست داشتن آمارهای دقیق حضور یابند.

سواری خاطر نشان کرد: بعضی از قرارداد‌ها و مسائلی که در شهرداری اتفاق می‌افتد از شفافیت لازم برخوردار نیستند، در بازدیدی که از یکی از مناطق شهرداری داشتم از مسئول مربوطه در رابطه با پروژه‌های 70 میلیون تومانی پرسیدم که توضیحات وی دقیق و کامل نبود.

وی در این خصوص اضافه کرد: اگر امکان دارد این پروژه‌های 70 میلیون تومانی به صورت متمرکز در شهرداری مرکز صورت گیرد و تا زمانی که اصول کار نشده است به مناطق تحویل داده نشود.

عضو شورای شهر اهواز به برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش به دنبال تعیین پنج درصد سهم آموزش و پرورش از درآمد شهرداری است.

وی در این رابطه ادامه داد: البته شهرداری هم مطالباتی از آموزش و پرورش دارد که قرار است با تشکیل کارگروهی این موارد بررسی شود.

سواری عنوان کرد: مسئول نهضت سوادآموزی استان درخواست دارد که شورای شهر اهواز در زمینه ریشه‌کنی بیسوادی که رقم بالایی است همکاری داشته باشد.

وی اضافه کرد: افرادی که دارای مدرک دیپلم به بالا هستند می‌توانند به افراد بیسواد آموزش دهند و این حرکت، اشتغال‌‌زایی خوبی را به دنبال دارد.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول